Náplň práce
- Vedení týmu marketingové komunikace a řízení jeho činností
- Tvorba a realizace strategie marketingové komunikace značky
- Příprava a koordinace marketingových kampaní napříč produkty a segmenty
- Koordinace rozvoje webové prezentace a online komunikace banky
- Plánování, řízení a kontrola marketingového rozpočtu
- Koordinace ATL/BTL aktivit a mediálních kampaní (včetně nákupu médií)
- Market research a vyhodnocování efektivity komunikačních aktivit
- Řízení dodavatelů a vyjednávání podmínek spolupráce
- Koordinace spolupráce s týmem globálního marketingu
- Spolupráce na mezinárodních projektech a sportovním sponzoringu
Požadavky
- VŠ vzdělání
- Výborná znalost českého nebo slovenského a anglického jazyka
- Zkušenost s vedením týmu - min. 3 roky
- Strategické a analytické myšlení, samostatnost, odpovědnost
- Kreativita, asertivita, ownership a silné manažerské dovednosti
- Znalost mediálního trhu v ČR