Jste komunikativní a chcete pomáhat zákazníkům? Hledáme Specialistu Customer Care, který bude prvním kontaktem pro naše uživatele a pomůže jim řešit provozní i technické dotazy.

Co budete dělat

  • Poskytovat zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu službám jako prémiový účet Mapy.com, Email.cz, nebo domovské stránce Seznam.cz.
  • Využívat moderní nástroje včetně umělé inteligence, které vám pomohou rychleji a chytřeji reagovat na potřeby zákazníků.
  • Analyzovat zpětnou vazbu a přispívat ke zlepšení služeb.
  • Budete u nás potřebovat angličtinu alespoň na úrovni B1, rozšiřujeme pole působnosti i na zahraniční klienty.
  • Tvořit a aktualizovat nápovědy a FAQ pro uživatele.
  • Spolupracovat s kolegy napříč týmy a zastupovat je v případě potřeby.

Co za to dostanete

  • Práci pro největší českou internetovou společnost. Naše weby denně navštěvují a využívají miliony lidí.

  • Propracovaný systém onboardingu a podporu a spolupráci s interním týmem trenérů Seznamu. 
  • Jsme velká firma s dlouholetou tradicí. Nabízíme tak jistotu, že s námi jen tak něco neotřese. Navíc se nebojíme inovací a přivítáme každý dobrý nápad.
  • Dáme vám prostor – nemusíte se bát ozvat, naopak si ceníme vaší iniciativy. 
  • Jsme tým zkušených profesionálů, kteří si vzájemně pomáhají a předávají si know-how. Sdílíme osvědčené postupy, radíme si nad konkrétními projekty a pravidelně se vzděláváme – ať už formou mentoringu, workshopů nebo neformálních diskuzí u kávy.

Jak vypadá tým

  • Spolupráce u nás není jen hezky znějící slogan. Fungujeme jako tým, kde se každý může spolehnout na podporu ostatních. Otevřená komunikace, konstruktivní zpětná vazba a sdílení nápadů jsou u nás samozřejmostí.
  • Neformální a přátelská firemní kultura znamená svobodu a respekt. Dress code neřešíme – záleží na vás, v čem se cítíte dobře. Důležité jsou výsledky, ne to, co máte na sobě.
  • Pořádáme teambuildingy a po práci spolu rádi zajdeme na pivo/víno.  Rádi hrajeme deskové hry.

[ video]


Seznam.cz, a.s.