Jste komunikativní a chcete pomáhat zákazníkům? Hledáme Specialistu Customer Care, který bude prvním kontaktem pro naše uživatele a pomůže jim řešit provozní i technické dotazy.
Co budete dělat
- Poskytovat zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu službám jako prémiový účet Mapy.com, Email.cz, nebo domovské stránce Seznam.cz.
- Využívat moderní nástroje včetně umělé inteligence, které vám pomohou rychleji a chytřeji reagovat na potřeby zákazníků.
- Analyzovat zpětnou vazbu a přispívat ke zlepšení služeb.
- Budete u nás potřebovat angličtinu alespoň na úrovni B1, rozšiřujeme pole působnosti i na zahraniční klienty.
- Tvořit a aktualizovat nápovědy a FAQ pro uživatele.
- Spolupracovat s kolegy napříč týmy a zastupovat je v případě potřeby.
Co za to dostanete
Práci pro největší českou internetovou společnost. Naše weby denně navštěvují a využívají miliony lidí.
- Propracovaný systém onboardingu a podporu a spolupráci s interním týmem trenérů Seznamu.
- Jsme velká firma s dlouholetou tradicí. Nabízíme tak jistotu, že s námi jen tak něco neotřese. Navíc se nebojíme inovací a přivítáme každý dobrý nápad.
- Dáme vám prostor – nemusíte se bát ozvat, naopak si ceníme vaší iniciativy.
- Jsme tým zkušených profesionálů, kteří si vzájemně pomáhají a předávají si know-how. Sdílíme osvědčené postupy, radíme si nad konkrétními projekty a pravidelně se vzděláváme – ať už formou mentoringu, workshopů nebo neformálních diskuzí u kávy.
Jak vypadá tým
- Spolupráce u nás není jen hezky znějící slogan. Fungujeme jako tým, kde se každý může spolehnout na podporu ostatních. Otevřená komunikace, konstruktivní zpětná vazba a sdílení nápadů jsou u nás samozřejmostí.
- Neformální a přátelská firemní kultura znamená svobodu a respekt. Dress code neřešíme – záleží na vás, v čem se cítíte dobře. Důležité jsou výsledky, ne to, co máte na sobě.
- Pořádáme teambuildingy a po práci spolu rádi zajdeme na pivo/víno. Rádi hrajeme deskové hry.
[ video]