PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu, našim zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo - zákazníci a zaměstnanci jsou naší prioritou.

Aktuálně hledáme nového kolegu na pozici Pracovník správy hypermarketu, který bude poskytovat administrativní podporu vedení hypermarketu a zároveň budou jeho pracovní činnosti propojené i se správou hypermarketu.

Mezi hlavní úkoly bude patřit práce v interním objednávkovém systému, inventury trezoru a pokladny, spolupráce s lokálním marketingem a finanční účtárnou. Evidence a komunikace s externími dodavateli, správa benefitů a další administrativní úkoly.

Znalost německého jazyka slovem i písmem je podmínkou.

Jedná se o zkrácený úvazek na 20 hod. týdně.

Férová mzda a řada dalších benefitů

  • smlouva na dobu neurčitou
  • 13. mzda 18 600,-
  • příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
  • příspěvek na stravování 100,- / den
  • celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
  • po 3 letech 25 dní dovolené
  • stabilizační kvartální odměna až 3 %

Mzda je uvedená po zkušební době vč. průměrných příplatků za práci o víkendech, příspěvku na údržbu pracovních oděvů a příspěvku na stravování (za 20 odpracovaných směn).

Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.


Hypermarket - Štěrboholy