Popis pozice

  • Správa a evidence zákaznických objednávek v systému ERP (ABRA) a v zákaznických portálech.
  • Komunikace se zákazníky a koordinace požadavků napříč interními odděleními (výroba, logistika, kvalita a ekonomické odd.).
  • Sledování stavu výroby a zajištění dodržení termínů dodávek (OTD).
  • Vyjednávání obchodních a dodacích podmínek, řešení vzniklých nesrovnalostí.
  • Příprava pravidelných obchodních reportů, analýz a podkladů pro vedení.
  • Spolupráce s controllingem a finančním oddělením při tvorbě cenových nabídek a kalkulací.
  • Podpora Sales Directora při strategickém rozvoji zákazníků a tvorbě obchodních plánů.
  • Péče o stávající zákazníky a rozvoj dlouhodobých vztahů.
  • Občasná účast na obchodních jednáních.

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • Zkušenosti v oblasti obchodu, ideálně ve výrobní společnosti jsou výhodou.
  • Znalost práce v ERP, CRM systémech, MS Office a zákaznických portálech jsou výhodou.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni, další jazyk výhodou.
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, spolehlivost, samostatnost a proaktivní přístup.
  • Řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

  • práci ve významné české společnosti s dlouholetou tradicí
  • možnost kariérního postupu
  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost home office
  • 5 týdnů dovolené
  • dotované závodní stravování
  • firemní kurzy angličtiny
  • volnočasové aktivity pro zaměstnance a jejich rodiny

Nabíráme muže i ženy

Naše inzeráty jsou napsané v ženském nebo v mužském rodě, aby hezky plynuly. Ke všem uchazečům a uchazečkám přistupujeme spravedlivě a bez jakékoli diskriminace.


SMART Career s.r.o.