Hledáme organizačně schopného kolegu/kolegyni, který(á) bude mít na starost agendu správy prostor našich krásných kanceláří v pražském Karlíně a mnoho dalšího.
Práce je to rozmanitá a člověk se při ní naučí spoustu nových věcí. Budeš spolupracovat převážně v užším týmu se 3 kolegyněmi, ale občas se stane, že zaskočíš i za recepční.

Máš rád(a) různorodou práci a nebojíš se třeba řídit auto nebo komunikovat s kolegy v angličtině? Jsi typ člověka, kterého jen tak něco nerozhází (ani administrativní činnost), čti dál!

Co budeš mít na starosti:

  • Administrativní podporu Office managera a týmu
  • Zajištění chodu recepcí v době dovolených a nemocí
  • Správu a zajištění bezproblémového provozu kancelářských prostor
  • Onboarding nových kolegů z pohledu kanceláří a bezpečnosti
  • Spolupráci s našimi dodavateli – komunikace, objednávky, reklamace
  • Pomoc s provozem firemního vozového parku
  • Agendu mobilních služeb, služebních telefonů a majetku
  • Pomoc s různými interními projekty v rámci back office
  • Vyřizování operativních věcí ve firmě i mimo firmu
  • Výpomoc s organizací interních akcí pro zaměstnance

Budeme si rozumět, pokud:

  • Umíš si práci organizovat a rád(a) přemýšlíš, jak věci vylepšit
  • Nechybí ti vlastnosti jako pečlivost, spolehlivost a rád(a) řešíš různé úkoly
  • Jsi komunikativní a zvládneš se domluvit i anglicky
  • Jsi týmový hráč a ne vlk samotář
  • Nebojíš se sednout za volant a sem tam něco odřídit
  • Zvládáš práci s MS Office – Outlook, Word, Excel
  • Máš předchozí zkušenosti na administrativní nebo podobné pozici

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře:

  • Budeš mít dostatek času na zaučení pod vedením zkušenějších kolegyň
  • Postupně budeš získávat více samostatnosti i odpovědností
  • Náš tým je malý, takže spolu intenzivně spolupracujeme
  • Pracovní dobu máme flexibilní a umíme se na lecčem domluvit
  • Sídlíme v krásných kancelářích Mississippi House v Karlíně

Mimo to se můžeš těšit na:

  • Neformální atmosféru – po práci se potkáváme na společenských i sportovních akcích (a těch není zrovna málo)
  • 25 dnů volna do začátku a každý rok ti k nim přidáme jeden den volna navíc
  • Lekce angličtiny, pokud se v ní potřebuješ zlepšit
  • Široké možnosti vzdělávání – od odborných tréninků, přednášek a webinářů až po certifikace
  • Pestré možnosti interního vzdělávání tréninky, přednášky, webináře i certifikace
  • Měsíční příspěvek do Cafeterie, který můžeš využít na různé volnočasové aktivity nebo na Multisport kartu
  • Příspěvek na stravování
  • V kuchyňkách najdeš výbornou kávu, velký výběr čajů i jiné nápoje + ovocné a svačinové bedýnky plné dobrot
  • Slevy u našich partnerů – ať už jde o elektroniku, kulturu či služby
  • Dny FIT Adastra, protože nám záleží na tvém zdraví – můžeš využít odborná vyšetření, konzultace a různé aktivity pro podporu fyzické i psychické kondice
  • Rádi podporujeme, když chceš pomáhat, takže dostaneš 1 den placeného volna navíc na dobrovolnické aktivity dle svého výběru
  • Placené volno navíc, pokud doprovázíš svého prvňáčka v první školní den
  • Chceš procestovat svět, napsat knihu nebo si jen dát pauzu? Po 3 letech u nás si můžeš vzít Sabbatical leave
  • Štědrý referral program, pokud nám pomůžeš najít nové Adastřany

ADASTRA, s.r.o. Czech Republic