Na čem s námi budeš pracovat:
- Technická správa kancelářských prostor: hlášení závad budově - např. zásuvky, světla, vadná vzduchotechnika,
drobné provozní opravy a údržba vybavení.
- Manuální práce: stěhování nábytku - stolů a skříní, montáže polic, regálů a nábytku.
- Podílení se na správě vozového parku.
- Evidence a organizace skladu (balíky, palety, příjem a výdej materiálu, udržování pořádku).
- Nákup technického vybavení (osvětlení, nářadí, drobné elektrospotřebiče).
- Podpora kolegů – zajištění drobných požadavků (vyzvednutí zásilky, doprava, balení přístrojů, příprava na odeslání).
- Spolupráce na firemních akcích.
- Občasné služební cesty mezi našimi pobočkami (Praha, Benešov).
- Podílet se na správě OOPP a BOZP.
Co od Tebe očekáváme:
- Ukončené SŠ vzdělání.
- Aktivní řidič, řidičský průkaz skup. B.
- Manuální zručnost.
- Pasivní znalost anglického jazyka.
- Dobré organizační a komunikační schopnosti.
- Pro-aktivní přístup, spolehlivost.
Co Ti na oplátku nabídneme my:
- Jsi zvyklý/lá na 5 týdnů dovolené, sick days a jazykové kurzy? Výborně, zvyk je železná košile, i u nás to praktikujeme.
- Stravenkový paušál ke mzdě každý měsíc, který můžeš využít nejen na obědy. Výše stravenkového paušálu 128 Kč/den.
- Work-life balance: můžeš si pod tím představit flexibilní pracovní dobu.
- Pokud se rád/a vzděláváš, naše podpora ve školeních a workshopech je neomezená!
- Pořád je co slavit. Slavíme výročí, narozeniny a za odpracované roky dostaneš medaili (a samozřejmě i prémie).
- Rádi se potkáváme po práci a zábavu nám obstarává kapela složená z vlastních kolegů Vild animals.