Na čem s námi budeš pracovat:

  • Technická správa kancelářských prostor: hlášení závad budově - např. zásuvky, světla, vadná vzduchotechnika,

    drobné provozní opravy a údržba vybavení.

  • Manuální práce: stěhování nábytku - stolů a skříní, montáže polic, regálů a nábytku.
  • Podílení se  na správě vozového parku.
  • Evidence a organizace skladu (balíky, palety, příjem a výdej materiálu, udržování pořádku).
  • Nákup technického vybavení (osvětlení, nářadí, drobné elektrospotřebiče).
  • Podpora kolegů – zajištění drobných požadavků (vyzvednutí zásilky, doprava, balení přístrojů, příprava na odeslání).
  • Spolupráce na firemních akcích.
  • Občasné služební cesty mezi našimi pobočkami (Praha, Benešov).
  • Podílet se na správě OOPP a BOZP.

Co od Tebe očekáváme:

  • Ukončené SŠ vzdělání.
  • Aktivní řidič, řidičský průkaz skup. B.
  • Manuální zručnost.
  • Pasivní znalost anglického jazyka.
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti.
  • Pro-aktivní přístup, spolehlivost.

Co Ti na oplátku nabídneme my:

  • Jsi zvyklý/lá na 5 týdnů dovolené, sick days a jazykové kurzy? Výborně, zvyk je železná košile, i u nás to praktikujeme.
  • Stravenkový paušál ke mzdě každý měsíc, který můžeš využít nejen na obědy. Výše stravenkového paušálu 128 Kč/den.
  • Work-life balance: můžeš si pod tím představit flexibilní pracovní dobu.
  • Pokud se rád/a vzděláváš, naše podpora ve školeních a workshopech je neomezená!
  • Pořád je co slavit. Slavíme výročí, narozeniny a za odpracované roky dostaneš medaili (a samozřejmě i prémie).
  • Rádi se potkáváme po práci a zábavu nám obstarává kapela složená z vlastních kolegů Vild animals.



R&D v Praze