Pro našeho klienta hledáme spolehlivou a pečlivou posilu, která bude zajišťovat obchodní činnosti i administrativní podporu. Vaší hlavní rolí bude kontaktování klientů, tvorba nabídek, péče o stávající zákazníky a podpora obchodního týmu v každodenní agendě, zároveň se postaráte o pořádek v dokumentech a procesech a připravíte podklady pro obchodní jednání.

Hledáme někoho, kdo se nezalekne různorodých úkolů, je organizačně zdatný/á, samostatný/á a má blízko k obchodnímu prostředí. Oceňujeme chuť být součástí menšího týmu, kde je práce každého skutečně vidět. Nehledáme jen zaměstnance – hledáme partnera, který pomůže držet směr a tempo firmy.

Co bude Vaší náplní práce:

  • Vedení skladové evidence
  • Zajištění oběhu dokladů, vystavování a zasílání faktur
  • Urgence neuhrazených faktur
  • Komunikace s účetním oddělením
  • Tvorba nabídek, sledování objednávek a komunikace přes e-mail/telefon
  • Příprava a správa podkladů pro obchodní jednání
  • Aktivní kontaktování klientů a potenciálních zákazníků
  • Evidence docházky zaměstnanců
  • Podpora vedení společnosti a jednoduchý reporting
  • Občasná komunikace v angličtině

Co nabízíme:

  • Příjemné pracovní prostředí v Milčicích
  • Měsíční mzdu až 38 000 Kč (dle zkušeností)
  • Flexibilní začátek mezi 7:00 a 9:00 hod (pracovní doba 8 hodin denně)
  • Podporu profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Přátelský tým a zázemí stabilní organizace

Koho hledáme:

  • Někoho, kdo má předchozí zkušenost s administrativou nebo office managementem
  • Kdo má zkušenost nebo zájem o obchodní prostředí / inside sales
  • Je spolehlivý/á, pečlivý/á a umí si zorganizovat práci
  • Zvládne základní práci na PC (Word, Excel, e-maily)
  • Domluví se občas anglicky (např. e-mailem nebo telefonem)

Zaujala Vás naše pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj životopis. Kontaktovat budeme pouze vybrané kandidáty (m/ž). Těšíme se na Vás! Tým ProJob.

 


ProJobEU s.r.o.