Umíte zkombinovat kreativitu markeťáka s byznys přístupem a strategií produktové/ho manažera/ky? Do marketingového týmu hledáme někoho, kdo si osvojí akviziční kampaně, nebojí se komunikovat a umí přijít s vlastním řešením.

Čemu se budete na této pozici věnovat: 

  • Budete vlastníkem akvizičních a aktivačních kampaní – Vaší zodpovědností bude připravit kampaň, sledovat a vyhodnocovat ji, stejně tak jako navrhovat zlepšení
  • Velmi úzce budete spolupracovat s oddělením marketingové komunikace na přípravě marketingových strategií
  • vedle akvizice se budete zaměřovat na aktivaci a udržení klientů
  • Nastavení vhodné cesty zaujetí klientů digitální cestou

Co je pro tuto práci třeba?

  • Zkušenost z bankovnictví (ať už z oblasti salesu či třeba produktu), případně s akvizicí a aktivací klientů z jiné oblasti
  • Znalost přípravy nabídek pro akviziční kampaně je nespornou výhodou
  • Přicházet s návrhy, jak zaujmout, rozaktivovat a udržet klienty, jak je oslovit digitálně i „nedigitálně“ a na základě toho připravit vhodnou kampaň a zajistit její exekuci
  • Znalost angličtiny alespoň na komunikativní úrovni

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.