Umíte zkombinovat kreativitu markeťáka s byznys přístupem a strategií produktové/ho manažera/ky? Do marketingového týmu hledáme někoho, kdo si osvojí akviziční kampaně, nebojí se komunikovat a umí přijít s vlastním řešením.
Čemu se budete na této pozici věnovat:
- Budete vlastníkem akvizičních a aktivačních kampaní – Vaší zodpovědností bude připravit kampaň, sledovat a vyhodnocovat ji, stejně tak jako navrhovat zlepšení
- Velmi úzce budete spolupracovat s oddělením marketingové komunikace na přípravě marketingových strategií
- vedle akvizice se budete zaměřovat na aktivaci a udržení klientů
- Nastavení vhodné cesty zaujetí klientů digitální cestou
Co je pro tuto práci třeba?
- Zkušenost z bankovnictví (ať už z oblasti salesu či třeba produktu), případně s akvizicí a aktivací klientů z jiné oblasti
- Znalost přípravy nabídek pro akviziční kampaně je nespornou výhodou
- Přicházet s návrhy, jak zaujmout, rozaktivovat a udržet klienty, jak je oslovit digitálně i „nedigitálně“ a na základě toho připravit vhodnou kampaň a zajistit její exekuci
- Znalost angličtiny alespoň na komunikativní úrovni