Máš rád/a pořádek, vyznáš se v administrativě a zvládneš i pár kroků navíc, když je potřeba? Hledáme parťáka či parťačku, která nám pomůže udržet systém v chodu a byty v pořádku.

Tahle pozice je ideální pro někoho pečlivého, samostatného a časově flexibilního – někoho, kdo zvládne přepisovat data, vyplňovat tabulky a když je potřeba, vyrazí na místo a vše zařídí. Ideálně někoho z okolí Petřin.

Co tě u nás čeká?

  • Ticketovací systém: Pravidelné přepisování požadavků na opravy do našeho interního adminu – pečlivě a bez chyb.
  • Excel a tabulky: Budeš doplňovat informace o jednotlivých bytech a nájemnících (např. Comenia) – hlavně přehledně.
  • Předávky bytů: Na přelomu měsíců (2 dny před a 2 dny po) pomůžeš s předávkami – nafotíš byt, naskenuješ protokoly, vše nahraješ do systému. Zajistíš úklid nebo opravy, když je potřeba.
  • Ad hoc výpomoc: Např. zpřístupníš byt pro kontrolu nebo dorazíš něco zařídit na místě.
  • Denní kontrola: Každý den mrkneš na nové požadavky (AFM kontrola) a postaráš se o jejich zpracování.

Co od tebe očekáváme?

  • Skvělou práci s Excelem a celkovou počítačovou zdatnost – admin systém bude tvůj denní chleba.
  • Samostatnost a organizovanost – umíš si rozvrhnout práci a na nic nezapomeneš.
  • Dobré komunikační dovednosti – volání a koordinace budou na denním pořádku.
  • Reprezentativní vystupování – při předávkách jsi naší vizitkou.
  • Znalost češtiny i angličtiny – stačí na komunikaci s nájemníky a zápis informací.
  • Dlouhodobou spolupráci – hledáme někoho, na koho se můžeme spolehnout i za půl roku.

Co je na téhle práci specifické?

  • Lokalita: Ideálně bys měl/a být z okolí Petřin – práce probíhá primárně tady.
  • Dostupnost: Potřebujeme tě každý měsíc poslední 2 a první 2 dny – i když připadají na víkend nebo svátek.
  • Flexibilita: V ostatní dny si práci můžeš rozvrhnout sám/sama, ale vše je třeba zpracovávat bez zbytečných odkladů.

Zní to jako něco pro tebe?

  • Pošli nám své CV nebo pár vět o sobě a připoj i termín, kdy můžeš začít. Těšíme se na spolupráci!
  • Pokud si padneme do noty, tak se ti v nejbližších ozve Eliška z HR a spolu doladíte vzájemná očekávání.
  • Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, domluvíme ti osobní schůzku s team leaderem správců Kubou Mrázkem, kde budeš mít příležitost si o všem detailněji popovídat.

UlovDomov.cz s.r.o.