Recepční společnosti CYRRUS je první osoba, která reprezentuje firmu nejen navenek, ale je i velmi důležitou součástí naší pražské centrály. Aktivně komunikuje nejen telefonicky, ale také osobně. Hledáme člověka, který je sympatický, proaktivní a má pozitivní přístup.

Co bude Vaším úkolem?

  • Každodenní péče o klienty (uvítání návštěv, zajištění klientského servisu).
  • Správa odchozí a příchozí pošty.
  • Zajištění chodu zasedacích místností.
  • Office management (objednání kancelářských potřeb, evidence razítek, zajišťování vizitek).
  • Evidence, archivace a skartace klientských smluv.
  • Další příležitostné administrativní úkony.

Co od Vás očekáváme?

  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka podmínkou.
  • Češtinu na úrovni rodilého mluvčího.
  • Energii a chuť pracovat ve finančním sektoru.
  • Komunikační dovednosti (příjemné vystupování, dobré vyjadřovací schopnosti, asertivitu).
  • Důslednost.
  • Loajalitu a diskrétnost.

Co nabízíme?

  • Práci v investiční firmě s 29letým know-how, které jen tak někde nezískáte.
  • Finanční příspěvek 700 Kč/měsíčně do naší skvělé firemní kavárny přímo na pobočce.
  • Pracovní doba 37,5 hodin týdně.
  • 25 dní dovolené + sickdays.
  • Moderní kanceláře s výbornou dostupností.
  • Skvělý kolektiv – pořádáme teambuildingové akce nebo se potkáme jen tak po práci na pivo.

Budeme se na Vás těšit!


AITOM Digital s.r.o.