Recepční společnosti CYRRUS je první osoba, která reprezentuje firmu nejen navenek, ale je i velmi důležitou součástí naší pražské centrály. Aktivně komunikuje nejen telefonicky, ale také osobně. Hledáme člověka, který je sympatický, proaktivní a má pozitivní přístup.
Co bude Vaším úkolem?
- Každodenní péče o klienty (uvítání návštěv, zajištění klientského servisu).
- Správa odchozí a příchozí pošty.
- Zajištění chodu zasedacích místností.
- Office management (objednání kancelářských potřeb, evidence razítek, zajišťování vizitek).
- Evidence, archivace a skartace klientských smluv.
- Další příležitostné administrativní úkony.
Co od Vás očekáváme?
- Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
- Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka podmínkou.
- Češtinu na úrovni rodilého mluvčího.
- Energii a chuť pracovat ve finančním sektoru.
- Komunikační dovednosti (příjemné vystupování, dobré vyjadřovací schopnosti, asertivitu).
- Důslednost.
- Loajalitu a diskrétnost.
Co nabízíme?
- Práci v investiční firmě s 29letým know-how, které jen tak někde nezískáte.
- Finanční příspěvek 700 Kč/měsíčně do naší skvělé firemní kavárny přímo na pobočce.
- Pracovní doba 37,5 hodin týdně.
- 25 dní dovolené + sickdays.
- Moderní kanceláře s výbornou dostupností.
- Skvělý kolektiv – pořádáme teambuildingové akce nebo se potkáme jen tak po práci na pivo.
Budeme se na Vás těšit!