Jako Manažer přípravy nabídek v oblasti facility managementu budete klíčovým článkem v přípravě cenových nabídek, budete zastupovat firmu při jednání s klienty, navštěvovat zakázky potenciálních klientů a úzce spolupracovat s obchodním oddělením tak, aby vypracované nabídky odrážely reálné náklady i potenciál k zisku.

🛠️ Náplň práce

  • příprava komplexních cenových nabídek do výběrových řízení pro naše zákazníky v oblasti facility managementu a technologií
  • zpracování cenové kalkulace do nabídek s ohledem na optimalizaci cen a koordinace podkladů od jednotlivých oddělení společnosti
  • prezentace nabídek a jednání s klienty, návštěvy potenciálních zakázek v terénu
  • úzká spolupráce s obchodním a provozním týmem
  • reporting a vyhodnocování realizovaných zakázek
  • přehled o dění na trhu: sledování vývoje technologií, změn v relevantních předpisech a zákonech

✅ Požadujeme

  • SŠ/VŠ technického/technologického vzdělání; praxe 1–5 let výhodou
  • Praxe v oblasti facility managementu či technologické firmě, znalost technologií
  • Analytické myšlení, pečlivost, dobré vyjednávací a prezentační dovednosti
  • Pokročilá znalost MS Excel a práce s technickou dokumentací

💰 Co nabízíme

  • Různorodou práci umožňující osobní rozvoj
  • Zázemí mezinárodní společnosti
  • Zaškolení a podporu v rámci adaptace
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Stravenky
  • Cafeterii
  • 5 týdnů dovolené
  • Jeden den zdravotního volna
  • Mobilní telefon, notebook
  • Možnost Multisport karty
  • Výhodné tarify na mobilní telefon i pro rodinné příslušníky
  • Zaměstnanecké slevy na zboží a služby u vybraných obchodních partnerů

ATALIAN CZ s.r.o.