Aktuálně do našeho týmu hledáme parťáka, který se bude podílet na bezproblémovém chodu našeho výrobního závodu a bude společně s námi hlídat dodržování všech hygienických i výrobních standardů.

Co budete mít na starosti?

  • Plánování a kontrola docházky směn
  • Přidělování a výměna pracovního oblečení, obuvi a ochranných pomůcek (OOPP)
  • Realizace projektů dle zadání přímého nadřízeného
  • Práce s interním systémem – zápis dat, kontrola výstupů
  • Komunikace s vedoucími směn a dalšími odděleními
  • Práce ve směnném režimu: neděle až čtvrtek, 8 hodinové směny
  • Zadávání pracovníků na konkrétní pozice ve výrobě
  • Spolupráce při denních a velkých inventurách
  • Zaznamenávání technických problémů v systému PROFILAX
  • Uzavírání směn v systému, tisk denních reportů

Perfektně se na tuto roli hodíte pokud máte:

  • SŠ vzdělání
  • Zkušenosti s administrativou ve výrobním prostředí výhodou
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, interní systémy)
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, organizační schopnosti

Co vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí české společnosti, která se neustále rozvíjí a rozšiřuje se
  • Stravu a nápoje zcela zdarma po celou dobu na směně
  • V rámci péče o zdraví zaměstnanců poskytujeme poukázky na preventivní rehabilitační masáž
  • Příspěvek na dopravu
  • Benefitní program a slevy na webu Alza.cz
  • Dotovanou Multisport kartu️
  • Těšit se můžete i na zaměstnanecké slevy do restaurací Bageterie Boulevard a 360Pizza.

Crocodille ČR spol. s.r.o._výrobní závod