O ČEM TO BUDE
- Zajistíš administrativu celého náborového procesu – od psaní a propagace inzerátů po organizaci pohovorů a přípravu pracovní nabídky. K tomu Ti bude pomáhat náborový systém Recruitis.
- Pomůžeš s přípravou onboardingu pro nováčky.
- Staneš se hlavní oporou pro náš HR tým – budeš spravovat databázi zaměstnanců v HR systému Alveno a pomáhat s organizací firemních akcí (JobFair, teambuildingy)
- Spolu s marketingovým týmem se budeš podílet na rozvoji HR marketingu.
CO OČEKÁVÁME
- 1-2 roky praxe s HR administrativou.
- Pečlivost, důslednost, proaktivita a práce v týmu.
- Schopnost přijmout více zadání najednou, zorganizovat si čas a určit priority.
- Výhodou je znalost zákoníku práce a zkušenost s administrativou náboru.
- PC znalosti na výborné uživatelské úrovni (MS365).
CO NABÍZÍME
- 5 týdnů dovolené, neomezené sick days a možnost home office.
- Čeká Tě práce v prostředí uznávané advokátní kanceláře.
- Můžeš u nás dostat MultiSport kartu, příspěvek na stravenkovou kartu Up, příspěvek na ošacení a na dopravu, a zároveň Tě v kanceláři čekají ovocné úterky a různé firemní akce.
- Sídlíme v moderní a nově zrekonstruované kanceláři v blízkosti metra C (Pankrác).
- Nabízíme pracovní smlouva na dobu neurčitou.
Spolupráci můžeme zahájit ihned, ale rádi se přizpůsobíme tvým časovým možnostem.