Co tě čeká?

  • Komunikace: Budeš denně v kontaktu s lidmi – zaměstnanci, obchodními partnery i uchazeči o práci. Tvým úkolem bude vítat návštěvy, nabídnout jim občerstvení a informovat manažery o schůzkách
  • Administrativa: Budeš pomáhat s drobnými administrativními úkoly, jako je zadávání faktur, skenování dokumentů, jejich skartace, zasílání zásilek a rezervace zasedacích místností
  • Spolupráce: Budeš úzce spolupracovat s ostatními členy našeho týmu, abychom vše zvládali hladce
  • Zodpovědnost: Naučíme tě spravovat klíče budovy a zakódování objektu po skončení směny

Tato pozice je ideální pro tebe, pokud:

  • Hledáš práci na plný či zkrácený úvazek a můžeš pracovat od PO-PÁ alespoň mezi 13:00 a 19:00
  • Máš příjemné a přátelské vystupování, nevadí ti komunikace s lidmi a úsměv je tvůj přirozený doprovod
  • Ovládáš práci na PC a jsi ochotný/á se věnovat administrativním úkolům
  • Jsi samostatný/á a můžeme se na tebe spolehnout
  • Pokud máš zkušenosti na obdobné administrativní nebo asistentské pozici, bude to velké plus

Nabízíme:

  • Zázemí české společnosti, která se neustále rozvíjí a rozšiřuje se 📈
  • Výbornou kávu či čaj a lednici, ve které každý den najdete čerstvou nabídku balených baget či sendvičů
  • Dotovanou Multisport kartu️
  • Možnost parkování přímo v areálu společnosti
  • Benefitní program a slevy na webu Alza.cz
  • Těšit se můžete i na zaměstnanecké slevy do restaurací Bageterie Boulevard a 360Pizza

Crocodille ČR, spol. s r.o.