Co Vás na pozici čeká?

  • Organizace a koordinace obchodních schůzek, jednání a cest
  • Být podporou obchodního ředitele při koordinaci obchodních aktivit
  • Komunikace s českými i zahraničními partnery, zejména v polském jazyce
  • Příprava a správa administrativní agendy, reportů a prezentací
  • Zajištění plynulého chodu kanceláře a administrativní podpora obchodního týmu

Jak si Vás představujeme?

  • Vaše znalosti českého a polského jazyka (slovem i písmem) jsou na komunikativní úrovni
  • Vynikáte organizačními schopnostmi, pečlivostí a zodpovědností
  • Ovládáte MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Zvládáte pracovat v týmu i samostatně
  • Příjemné a profesionální vystupování je pro Vás samozřejmostí

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Práci na plný úvazek
  • Zázemí české společnosti, která se neustále rozvíjí a rozšiřuje se
  • Výbornou kávu či čaj a lednici, ve které každý den najdete čerstvou nabídku našich balených baget či sendvičů
  • Dotovanou Multisport kartu️
  • Možnost parkování přímo v areálu společnosti
  • Slevy do restaurací našich konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza
  • Benefitní program a slevy na webu Alza.cz

 


Crocodille ČR spol. s.r.o.