Jsme česká společnost, která je lídrem v oboru solární energie v Evropě a Latinské Americe

Naše elektrárny úspěšně operují v Česku, na Slovensku, Kypru, v Rumunsku a Chile. Sídlíme v Praze a Santiagu, ale naše společnost se rychle rozrůstá a máme zaměstnance v Řecku, Francii, Srbsku, Španělsku, Rumunsku a Kolumbii. 

Hledáme spolehlivou a pečlivou Účetní, která se připojí k našemu týmu a bude se starat o účetní agendu našich zahraničních entit. Pokud máte alespoň rok praxe a domluvíte se anglicky (alespoň písemně), rádi vás přivítáme! 

Co u nás budete dělat? 

  • Zpracovávat přijaté faktury a bankovní výpisy českých a zahraničních entit.
  • Účtovat faktury a kontrolovat správnost dokladů.
  • Připravovat podklady pro audit, daňové kontroly a další ověřování.
  • Podílet se na účetních uzávěrkách a reportingu.

Jak si Vás představujeme? 

  • Máte alespoň 1 rok praxe v účetnictví a chcete se dále rozvíjet.
  • Orientujete se v účetních procesech a práci s fakturami či bankovními výpisy.
  • Umíte pracovat pečlivě a samostatně.
  • Domluvíte se anglicky – budete ji využívat primárně v písemné formě pro komunikaci s kolegy v rámci skupiny SOLEK.

Co Vám nabízíme?  

  • Budete pracovat v lukrativním oboru obnovitelných zdrojů energie - perspektivní, smysluplné a rostoucí odvětví.
  • Čeká Vás multikulturní prostředí (máme 20 národností jen v naší centrále v Praze).
  • Moderní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra Palmovka.
  • Máme 25 dní dovolené + další 2 dny osobního volna.
  • Roční prémie na základě osobních a firemních úspěchů.
  • Možnost využití MultiSportky.
  • Stravenkový paušál & příspěvek na penzijní připojištění.
  • Pokud máte pejska, můžete využít dog friendly office.
  • Každou středu můžeme využívat maséra/masérku na 30 minutovou relaxaci přímo u nás v kancelářích.

Zaujala vás tato příležitost? Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí týmu SOLEK!  


SOLEK Administration s.r.o.