Hledáme bystrého a pohotového parťáka, který se dokáže rychle učit a přemýšlet o věcech, které dělá. Stanete se nepostradatelnou součástí týmu komunikace a pomůžete nám udržovat a rozvíjet vztahy s uživateli na sociálních sítích. Pokud máte zkušenosti se zákaznickou podporou, správou online komunit a zvládáte krizovou komunikaci levou zadní, možná hledáme právě vás.

Co bude vašim úkolem?

  • Správa komentářů na sociálních sítích:
  • Denní správa uživatelských reakcí na všech profilech Seznamu.
  • Moderace diskuzí pod články vybraných tuzemských médií, které se týkají našich služeb včetně fact-checkingu.
  • Reakce na zpětnou vazbu:
  • Odpovídání na recenze na firemním profilu.
  • Reakce na komentáře a recenze ve storech našich aplikací (Email.cz, Seznam.cz apod.).
  • Budování a rozvoj komunity:
  • Spolupráce s týmem sociálních médií (SoMe) z marketingového oddělení.
  • Aktivní zapojení uživatelů na našich profilech a vytváření kvalitní interakce.
  • Krizová komunikace:
  • Rychlá reakce na dotazy a komentáře na sociálních sítích.
  • Dostupnost při nenadálých krizových situacích, například při výpadku služeb.
  • Koordinace s členy komunikačního týmu:
  • Účast na týmových poradách a pravidelných schůzkách s kolegy z týmu SoMe.
  • Koordinace postojů firmy k vybraným tématům s ostatními členy týmu komunikace.

    Co od vás očekáváme?

    • Zkušenost s uživatelskou podporou a správou komentářů na sociálních sítí.

    • Výborné komunikační schopnosti a schopnost empatie.
    • Schopnost efektivně zvládat krizové situace a zachovat klid.
    • Orientaci v prostředí sociálních sítí a diskuzních platforem.
    • Schopnost samostatně plánovat a organizovat svůj čas.
    • Týmového ducha a chuť spolupracovat napříč odděleními.
    • Časovou flexibilitu a ochotu výjimečně pracovat mimo pracovní dobu v případě krizových situací.
    • Odpovědnost, spolehlivost a proaktivní přístup ke svěřeným úkolům.
    • Ochotu učit se novým věcem, sledovat aktuální trendy a implementovat je do své práce. 

Co vám můžeme slíbit? 

  • Pestrou práci s viditelnými výsledky. Nikdo neříká, že to bude jednoduché, ale určitě to bude zábava. Navíc smysluplná. 
  • Stabilní a přátelský tým, který se vzájemně podporuje. U nás v týmu je dobrá nálada. Chceme mezi sebe parťáka, který bude komunikativní, pozitivně naladěný a nebude na nás zkoušet nějaké hry nebo intriky. 
  • Důsledný onboarding. Čeká vás podpora týmu i nadřízené, a to nejen první pracovní týden. Pomocnou ruku vám v týmu nabídneme, kdykoli to bude potřeba. 

Co vám naopak slíbit nemůžeme?

  • Full remote model práce. V týmu podporujeme home office i flexibilitu práce, ale stále věříme benefitům osobního setkávání, které je za mě klíčové pro správné vnímání firmy a jejich potřeb, stejně jako pro budování týmové kultury a sounáležitosti. 
  • Přípravu kreativních strategických plánů, práci s influencery, vymýšlení kampaní na sociální sítě. Od toho máme kolegy v Marketingu. 
  • Povýšení po zkušební době a ředitelský post za šest měsíců. Máme tady takové výjimky, ale aktuálně hledáme stabilní článek do týmu, který bude dobře a pečlivě odvádět svou práci a nebude chtít ze své pozice za půl roku utéct. 
  • Samé pozitivní komentáře a sluníčkové uživatele. Na sociálních sítích máme řadu uživatelů, kteří nám úplně nefandí. Vy svou prací můžete ale jejich postoj změnit. 

S kým budete pracovat?

Čeká vás práce v týmu externí a interní komunikace. V častém kontaktu budete ale i s kolegy z Uživatelské podpory a Sociálních sítí. Celý tým sedí na pražské centrále, má sedm členů a pravidelně ho rozveselují dva nekonfliktní psi. Hledáme člověka, který bude pracovitý, nápaditý a dobře zapadne do ženského kolektivu. Hezky se u nás bude mít milovník kávy, dobrého jídla a smyslu pro humor.


Seznam.cz, a.s.