Rozšiřujeme manažerský tým – nový TL bude mít na starosti  stávající oblast podpory uživatelů oborových služeb – Sreality, Sbazar a Sauto a zároveň nové agendy, které nyní přecházejí pod Customer Care. 

Stanete se součástí dynamického týmu, kde se naučíte nové věci, na nudu nebude prostor a zároveň se nemusíte obávat o svůj work-life balance! 

Co od vás očekáváme 

  • Máte zkušenosti s prací v oddělení zákaznické podpory, nejlépe v kontaktním centru. 
  • Máte zkušenost s vedením týmu alespoň 2 roky.
  • Pokud znáte systém Daktela, máte výhodu. 
  • Víte, co je metrika CSAT a k čemu se využívá. 
  • Chcete se naučit nové věci a stále na sobě pracovat.

Jak to u nás funguje a s kým budete spolupracovat 

Klademe důraz na otevřenou komunikaci a spolupráci v týmu. Společně si navzájem pomáháme a sdílíme zkušenosti.  

Vaším přímým nadřízeným bude manažer Customer Care a vaši nejbližší kolegové budou ostatní Teamleadeři, Business Analytik oddělení a Manažer speciálních projektů, který má na starosti Daktelu v Seznamu. 

Co nabízíme 

  • Podporu a spolupráci s týmem trenérů Seznamu. 
  • Na formality si nepotrpíme, zapomeňte na dress code, všichni si tady tykáme. 
  • Dáme vám prostor – nemusíte se bát ozvat, naopak si ceníme vaší iniciativy. 
  • Pořádáme teambuildingy a po práci spolu rádi grilujeme nebo zajdeme na pivo/víno. 

Seznam.cz, a.s.