Rozšiřujeme manažerský tým – nový TL bude mít na starosti stávající oblast podpory uživatelů oborových služeb – Sreality, Sbazar a Sauto a zároveň nové agendy, které nyní přecházejí pod Customer Care.
Stanete se součástí dynamického týmu, kde se naučíte nové věci, na nudu nebude prostor a zároveň se nemusíte obávat o svůj work-life balance!
Co od vás očekáváme
- Máte zkušenosti s prací v oddělení zákaznické podpory, nejlépe v kontaktním centru.
- Máte zkušenost s vedením týmu alespoň 2 roky.
- Pokud znáte systém Daktela, máte výhodu.
- Víte, co je metrika CSAT a k čemu se využívá.
- Chcete se naučit nové věci a stále na sobě pracovat.
Jak to u nás funguje a s kým budete spolupracovat
Klademe důraz na otevřenou komunikaci a spolupráci v týmu. Společně si navzájem pomáháme a sdílíme zkušenosti.
Vaším přímým nadřízeným bude manažer Customer Care a vaši nejbližší kolegové budou ostatní Teamleadeři, Business Analytik oddělení a Manažer speciálních projektů, který má na starosti Daktelu v Seznamu.
Co nabízíme
- Podporu a spolupráci s týmem trenérů Seznamu.
- Na formality si nepotrpíme, zapomeňte na dress code, všichni si tady tykáme.
- Dáme vám prostor – nemusíte se bát ozvat, naopak si ceníme vaší iniciativy.
- Pořádáme teambuildingy a po práci spolu rádi grilujeme nebo zajdeme na pivo/víno.