Co bude Vaší náplní práce?

  • Řešení incidentů a tiketů v nástroji Jira Service Management týkajících se HW a SW (IMAC - instalace, konfigurace, výměny, likvidace)
  • Správa uživatelských účtů ve firemních systémech (vytváření, úpravy, mazání)Administrace uživatelů a zařízení v Entra ID (Azure Active Directory) a M365 Admin Center
  • Správa lokální sítě (kontrola a nastavení AP, FW apod.)

 Co od Vás očekáváme?

  • Předchozí zkušenost na podobné pozici je výhodou, ale ne podmínkou.
  • Skvělé komunikační dovednosti – schopnost vysvětlit technické záležitosti i těm, kteří nejsou "IT nadšenci".
  • Základní znalosti v oblasti správy HW, SW, a síťových technologií.
  • Angličtinu alespoň na úrovni B2!
  • Samostatnost, zodpovědnost a chuť učit se nové věci.
  • Ochotu být občas v režimu pohotovosti.

 Co Vám nabízíme?

  • Přátelské a otevřené pracovní prostředí, kde oceníme každý váš nápad.
  • Zázemí úspěšné a stabilní společnosti.
  • 25 dnů dovolené + 2 extra dny pro vás (Narozeninový den & Můj den).
  • Možnost podílet se na zlepšování IT procesů a systémů.
  • Školení a certifikace na produkty Microsoft – podpoříme váš profesní růst!
  • Výborné snídaně na pracovišti každý den.
  • Neomezený přísun čerstvé kávy a příjemné kanceláře v Karlíně (vše blízko metra).
  • Další benefity: firemní mobilní tarif, Multisport karta, stravenkový paušál.
  • Nástup ideálně ihned, ale rádi se s vámi domluvíme.

 

Jak se přihlásit?

Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis na petra.kabickova@srovnejto.cz a připojte pár vět o tom, proč vás láká stát se součástí IT týmu.

 

Těšíme se na vás!
Petra Kabíčková – HR Recruiter
Vojtěch Kovač – Head of IT Operations (váš budoucí šéf)

 


Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o.