Být v první řadě při budování největší sportovní organizace v Evropě je snem nejednoho člověka. Děláme největší show v Česku, na Slovensku a v Německu, kam jsme úspěšně v roce 2024 expandovali. Do našeho týmu, který má na starosti organizaci našich turnajů hledáme další posilu.

Evropská jednička

Vize a cíle naší organizace jsou naprosto jasné. Být Formulí 1 na poli bojových sportů v Evropě. Máme k tomu nakročeno. Za 8 let, kdy společnými silami budujeme tento sen, jsme to dotáhli  na 100+ kolegů a vyprodáváme evropské haly. Vletěli jsme na německý trh a nedávno jsme ve Frankfurtu uspořádali turnaj OKTAGON 62 s 59 000 návštěvníky, čímž jsme pokočili světový rekord v návštěvnosti. Sleduje nás přes milion fanoušků na sociálních sítí a vysíláme do více než 100 zemí světa. Jsme světoví a hledáme k nám “áčkové” hráče, kteří mají chuť být součástí něčeho velkého.

Co budete mít na starosti?

  • Příprava a uzavírání turnajů – budete zajišťovat obhlídky hotelů a jiných prostor, vyjednávat podmínky ubytování a připravovat rozpočty týkající se ubytování, konferenčních prostor a stravování.
  • Organizace ubytování a služeb – postaráte se o rezervace pro týmy bojovníků, náš tým i externisty, připravíte rooming listy a jídelníček pro celý turnaj. Budete mít na starosti zajištění prostor pro tiskové konference, vážení či dokonce saunování bojovníků. 
  • Logistika a příprava – zajistíte hotelovou navigaci, objednáte potřebné vybavení a personál (hostesky, runnery), budete vyřizovat zapůjčení a vracení věcí.
  • Produkce turnajového dne – od příjezdu na hotel, koordinace vážení, až po sobotní koordinaci v hale, kde budete dohlížet na veškeré zákulisní přípravy, komunikaci s hosteskami, přípravu tiskových konferencí a případné afterparty.
  • Halová organizace - Vaší odpovědností bude také asistovat při přípravě a organizaci prostor v hale. To zahrnuje rozdělení místností pro celý tým, zajištění správného rozmístění navigačních cedulí a koordinaci briefingu hostesek v průběhu turnajového dne.
  • Reporting – pravidelně budete připravovat týdenní reporty a účastnit se důležitých porad. 

Proč by Vás to mělo bavit?

Naučíte se organizovat eventy od těch nejlepších, protože stavíme něco z ničeho. Pokud milujete obrovské události a užíváte si ten pocit zdravého, někdy i nezdravého, stresu, tak se budete cítit jako ryba ve vodě. Budete aktivní součástí budování největších sportovních eventů v Evropě.

Koho hledáme? 

Pokud jste organizovaní, máte smysl pro detail, a Excel je pro vás víc než jen tabulka, jste na správné adrese. Hledáme člověka, který má za sebou zkušenosti s event managementem/produkcí a chce být součástí něčeho velkého. Chceme někoho, kdo dokáže plánovat, jednat s dodavateli a zajišťovat hladký průběh turnajových dní. 

  • Zkušenosti s organizací eventů – od plánování po samotnou produkci.
  • Excel jako váš parťák – umíte s tabulkami pracovat efektivně.
  • Skvělou organizaci – chaos přeměníte na strukturu a máte cit pro detail.
  • Komunikační schopnosti – ať už jde o dodavatele, kolegy nebo hostesky.
  • Odolnost vůči stresu – když jde do tuhého, vy máte chladnou hlavu a vše pod kontrolou.
  • Flexibilitu a chuť růst – expanze Oktagonu je rychlá a plná příležitostí.

S kým budete nejčastěji spolupracovat?

  • S Michalem Pavlem - Event Director.
  • S  Kryštofem Holubem - Event Manažer.
  • Dalšími členy eventového týmu.
  • A dalšími kolegy z jiných oddělení.

Jak bude probíhat výběrové řízení?

Výběrová řízení u nás nepatří k nejkratším a ani k nejjednodušším. Postupně se potkáte se 4 lidmi + Vás bude čekat úkol. Na druhou stranu nemusí každé kolo trvat hodinu, ale jsou dlouhá v rozmezí 30 - 60 minut.

  • Po přihlášení se Vám do čtyř pracovních dní ozve Denisa a buď přijde zamítnutí emailem i s odůvodněním proč a nebo si chvíli společně popovídáte po telefonu.
  • Čeká Vás první kolo s HR.
  • Pokud bude ok, tak každému kandidátovi zadáváme úkol, který přesně odpovídá tomu, co vás bude čekat v rámci vaší agendy. Můžete si tedy už s předstihem vyzkoušet, zda je to “to pravé" pro vás.
  • Následně proběhne rozhovor Michalem Pavlem a dalším členem týmu.
  • Potkáte se také s Petrem Filipcem - Managing Director.
  • Pokud tímto vším projdete, čeká Vás nabídka :)
     

Nechceme to celé zbytečně natahovat, na druhou stranu občas je těžké naplánovat správný termín kvůli organizování turnajů. Věříme však, že se nám to podaří rychlé dotáhnout do úspěšného konce. 

A co za to?

  • Spolupráce na full-time.
  • Neustálý přísun svačinek v pražské kanceláři.
  • Dog friendly office. 
  • Příspěvek na jazykové kurzy: Individuální lekce za 150-250 Kč.
  • Zdarma online terapie díky partnerství s Hedepy.
  • Roční budget na lístky na turnaje.
  • PPV a oktagon.tv ZDARMA.
  • Firemní merch po zkušební době.
  • Fitness benefity: Multisport karta za 500 Kč a případně volný vstupy do Form Factory Fitness.
  • Pravidelné týmové snídaně a teambuildingy.
  • Slevy na produkty z Brainmarketu, iStyle.cz, Nutrition Pro krabičky v Praze

Nástup: Čím dříve, tím lépe.


2NP production s.r.o.