Co bude Vaší náplní práce:

  • Řízení a koordinace činnosti skladu a intralogistiky (cca 30 zaměstnanců)
  • Organizace práce, řídit a motivovat své podřízené
  • Aktivní vyhledávání, zlepšování a zjednodušování postupů/procesů.
  • Komunikace s ostatními odděleními
  • Odpovědnost za nastavení a plnění cílů
  • Odpovědnost za měsíční skladové uzávěrky
  • Zodpovědnost za optimalizaci kapacit skladů (interní / externí), výběr vhodných skladovacích obalů a prostor, správnost vedení skladové evidence a identifikace zboží
  • Zodpovědnost za optimalizaci toku materiálu s ohledem na další navazující oddělení
  • Příprava a koordinace inventur a zodpovědnost za výsledky inventur
  • Udržování a vylepšování funkce datových terminálů ve spojení s IS Helios Green častá komunikace s interními IT
  • Dohled nad dodržování BOZP, PO a interních předpisů zaměstnavatele

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání technického, logistického směru
  • Zkušenosti na obdobné pozici s vedením skladu a intralogistiky ve výrobní společnosti podmínkou
  • Komunikativní, asertivní osobnost s vysokou disciplínou, samostatnost a flexibilitu
  • Řidičský průkaz - skupina B (aktivní řidič)
  • Anglický jazyk - B1 středně pokročilý
  • Základní znalosti a dovednosti na PC (MS Office, email, Google aps)

Co vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí ryze české, silné a stabilní společnosti
  • Příležitost uplatnit a dále rozvíjet své dovednosti
  • Odpovídající zaškolení a plnou podporu od celého týmu
  • Příjemné pracovní prostředí (klimatizované prostory, zázemí pro odpočinek, automaty na občerstvení…)
  • Výborná dostupnost - Benešov (cca 10 minut chůze od vlakového i autobusového nádraží; možnost parkování)

Termín nástupu možný ihned nebo dohodou.


výroba v Benešově