Co bude Vaší náplní práce:
- Řízení a koordinace činnosti skladu a intralogistiky (cca 30 zaměstnanců)
- Organizace práce, řídit a motivovat své podřízené
- Aktivní vyhledávání, zlepšování a zjednodušování postupů/procesů.
- Komunikace s ostatními odděleními
- Odpovědnost za nastavení a plnění cílů
- Odpovědnost za měsíční skladové uzávěrky
- Zodpovědnost za optimalizaci kapacit skladů (interní / externí), výběr vhodných skladovacích obalů a prostor, správnost vedení skladové evidence a identifikace zboží
- Zodpovědnost za optimalizaci toku materiálu s ohledem na další navazující oddělení
- Příprava a koordinace inventur a zodpovědnost za výsledky inventur
- Udržování a vylepšování funkce datových terminálů ve spojení s IS Helios Green častá komunikace s interními IT
- Dohled nad dodržování BOZP, PO a interních předpisů zaměstnavatele
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Minimálně ukončené středoškolské vzdělání technického, logistického směru
- Zkušenosti na obdobné pozici s vedením skladu a intralogistiky ve výrobní společnosti podmínkou
- Komunikativní, asertivní osobnost s vysokou disciplínou, samostatnost a flexibilitu
- Řidičský průkaz - skupina B (aktivní řidič)
- Anglický jazyk - B1 středně pokročilý
- Základní znalosti a dovednosti na PC (MS Office, email, Google aps)
Co vám můžeme nabídnout:
- Zázemí ryze české, silné a stabilní společnosti
- Příležitost uplatnit a dále rozvíjet své dovednosti
- Odpovídající zaškolení a plnou podporu od celého týmu
- Příjemné pracovní prostředí (klimatizované prostory, zázemí pro odpočinek, automaty na občerstvení…)
- Výborná dostupnost - Benešov (cca 10 minut chůze od vlakového i autobusového nádraží; možnost parkování)
Termín nástupu možný ihned nebo dohodou.