Láká Vás stabilní zaměstnavatel?  Tak se přijdete do společnosti, která několik let v řadě získala ocenění SODEXO ZAMĚSTNAVATEL ROKU! Hledáme náhradu za dlouholetého člena našeho týmu.

Co Vám můžeme nabídnout? 

  • 30 000kč hrubého jako odměnu za Váš nástup
  • 13. plat 
  • 7000kč čistého ročně do systému Kafeterie, pro Váš relax a pohodu za dobře odvedenou práci
  • 5 týdnů dovolené
  • Oběd za pár kaček v naší kantýně 
  • 70 000kč hrubého jako příspěvěk v případě, že se za zaměstnáním přestěhujete
  • Bezúročné půjčky
  • Až 7.200,-Kč měsíčně jako příspěvek na dopravu
  • Káva na pracovišti zdarma
  • Ovoce na pracovišti

Náplň vaší práce: 

  • Komunikace s mezinárodními zákazníky a obchodními partnery prostřednictvím e-mailu a telefonu
  • Přesné a včasné zpracování objednávek
  • Řešení poptávek a individuálních požadavků zákazníků a obchodních partnerů
  • Řešení reklamací a vystavování dobropisů
  • Aktualizace kmenových dat zákazníků
  • Příprava základních reportů a přehledů

Požadujeme:

  • Alespoň 2 roky zkušeností v prostředí mezinárodního obchodu
  • Praxe v zákaznickém servisu, prodeji nebo logistice v výrobním prostředí
  • Bezproblémová komunikace v angličtině (ústně i písemně)
  • Práce v programech MS Office
  • Vynikající komunikační dovednosti
  • Silný důraz na zákazníka a obchod
  • Schopnost samostatného rozhodování
  • Základní znalost práce s SAP (výhodou, ale ne nutná)

JOB LEADER EUROPE s.r.o.