Pro naší společnost aktuálně hledáme zkušeného a zapáleného recruitera s přesahem do generalistky, pro kterého je nábor talentovaných lidí spíše koníčkem, než prací. Hledáme někoho, kdo s námi bude sdílet nejen hodnoty firmy, ale i příjemnou kancelář v centru Prahy na Florenci s možností práce z domova.

Náplň práce:

- aktivní vyhledávání a nábor nových zaměstnanců

- vytváření inzerátů práce dle aktuální poptávky, zpracování životopisů

- plánování a koordinování směn na pobočkách

- plánování a vedení pohovorů s kandidáty

- vedení personální agendy, příprava pracovních smluv

- péče o stávající zaměstnance a jejich rozvoj

- HR marketing a udržování firemní kultury a vize (FB, Instagram, LinkedIn, správa firemní kariérní stránky )

- správa personální administrativy (GDPR, BOZP, interní směrnice..)

Co od Tebe očekáváme:

- praxe na obdobné pozici min. 2 roky

- SŠ/ VŠ vzdělání

- velmi dobré komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti.

- schopnost pracovat samostatně, proaktivně, mít tah na branku

- pozice vhodná pro maminky na mateřské

 

Co Ti můžeme nabídnout:

- příležitost získat pracovní zkušenosti v oblasti HR

- formu spolupráce na DPP, IČO (min 20hod/týdně), (ideálně po - pá od 9:00 - 15:00)

- odměnu 200 Kč/hod.

- časově flexibilní a dlouhodobou spolupráci, neformální pracovní prostředí

- dobrou dostupnost poboček v centru Prahy

- zaměstnaneckou slevu na zboží

- zábavu skloubenou s prací

- týmové párty a další výhody
 


RABLOX, s.r.o.