Obchodní zástupce pro systém Vario - Práce v Praze .cz

Obchodní zástupce pro systém Vario

Obchodní zástupce pro systém Vario

Staňte se novým obchodníkem pro Vario


V Solitei vyvíjíme software, který denně šetří čas i peníze firmám všech oborů i velikostí. 

Jedním z našich produktů je i Vario – všestranný podnikový systém pro malé a střední firmy navržený tak, aby se dokázal přizpůsobit potřebám podniků nezávisle na jejich velikosti či oboru. 

Zde vstupujete do příběhu Vy

Vario je flexibilní pomocník, který dokáže firmám ušetřit nemalé množství práce i peněz. Ještě před tím je ale třeba zákazníkům systém prodat, a k tomu potřebujeme zkušeného obchodníka. Jedná se o profesionála, který v duchu motta týmu Varia „Všechno jde!“ pochopí potřeby zákazníka a popíše mu, jak může Vario jeho potřeby vyřešit. 

Je role obchodníka pro Vás to pravé? 

  • Máte už nějaké zkušenosti z obchodu: můžete nabídnout 2–3 roky praxe s obchodem v oblasti služeb či softwaru a rovněž máte za sebou alespoň půl roku práce na obchodních procesech a výběrových řízeních.
  • Orientujete se v oboru: máte přehled o poměrech na českém IT trhu a vyznáte se v ekonomických systémech.
  • Rozumíte si s informačními technologiemi: znalost MS Office a moderních IT technologií je pro Vás samozřejmostí. 
  • Víte, na co se u klienta zaměřit: víte, jak fungují firemní procesy a dokážete tuto znalost snadno převést do kontextu ERP.
  • Jste komunikativní: spojujete v sobě empatii a asertivitu, komunikaci zvládáte stejně dobře osobně i online.
  • Svému zákazníkovi se věnujete naplno: jste vždy připraven/a zákazníka vyslechnout a navrhnout mu vhodná řešení i možné alternativy.
  • Máte rád/a cestování a rádi poznáváte nové lidi: za volantem firemního vozu procestujete republiku a poznáte řadu inspirativních lidí napříč celou ČR.

Jaká bude náplň Vaší práce?

  • Váš denní program zaplní především komunikace s potenciálními i stávajícími zákazníky (osobně i online) a obchodní schůzky,
  • na starosti budete mít prezentace systémů, zpracování nabídek nebo i přípravu podkladů pro výběrová řízení
  • a po předání zákazníka implementačnímu týmu Vás čeká i pravidelná obchodní administrativa.

A co můžete očekávat od nás?

  • plat odpovídající významu Vaší práce, jehož výši můžete ovlivnit,
  • flexibilní pracovní dobu, kterou snadno sladíte s Vaším životním tempem a potřebami,
  • pět týdnů dovolené a tři sick days,
  • rozsáhlý výběr benefitů, od penzijního připojištění přes partnerské slevy až po stravenkový paušál,
  • dynamickou, různorodou a kreativní práci, která Vás zavede do různých koutů republiky a dá Vám možnost nadále se rozvíjet a vzdělávat se,
  • široké možnosti sebevzdělávání, kde si sám/a vyberete, v jaké oblasti se chcete zlepšovat a vzdělávat,
  • dobrou kávu a čaj na pracovišti, grilování, vánoční večírky a řadu dalších společných akcí.

Vidíte se v roli nového obchodníka? 

Pokud jsme Vás zaujali, kontaktujte nás. Rádi Vás poznáme, a ještě radši Vás přivítáme v našem týmu. 

 

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.

 

Holding Solitea patří mezi evropské dodavatele ICT řešení. V ČR zaměstnává 700 zaměstnanců. Vytváří vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zakázkový vývoj pro komerční segment, veřejnou správu, školství a zdravotnictví. Jedním z našich ERP systémů je Vario. 

 

Více informací o systému Vario najdete na https://www.vario.cz/


Vytvořeno:

dne 26.07.2021 v 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned

Odpovědět na inzerát

Odesílám odpověď.