Business Analyst - Práce v Praze .cz

Business Analyst

Business Analyst

Od roku 2016 pracujeme na projektu pro Finskou celní správu. Jde o rozsáhlé řešení elektronického celnictví eCustoms, které zvyšuje efektivitu celního řízení a snižuje administrativní zátěž. Řešení je dlouhodobě hodnoceno jako jedna z nejlepších a nejspolehlivějších implementací celního systému v celé EU. Řešení je postaveno na Microsoft platformě. 

 

Co budete mít na starost?

  • Funkčnost celních aplikací (dovoz, vývoz, transit, vstup, …)
    • Jednání s pracovníky celní správy při analýze funkčních požadavků a změn
    • Analýzu uživatelských požadavků z dokumentace věcné oblasti, zadávací dokumentace a zápisů z jednání s uživateli 
    • Tvorbu analytických dokumentů, zejména 
      • funkční specifikace pro zákazníka a zadání vývojovému týmu uvnitř firmy
      • rozdílová analýza a analýza změn a dopadů
      • tvorba testovací dokumentace a ruční testování aplikace
    • Prezentaci, spolupráci a podporu product ownerům, softwarovým architektům, vývojářům, testerům
    • Podporu vývoje – dohled nad vyvíjenými funkčnostmi, testy
    • Základní znalost a následné zvládnutí celní problematiky na straně celní správy a deklarantů
  • Základní orientovanost v celní legislativě
  • Konzultační a poradenská činnost

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Znalost AJ na komunikativní úrovni, písemná i mluvená (komunikace se zahraničním klientem)
  • Zkušenost v roli business analytika min. 3 roky 
  • Zkušenost s vývojem rozsáhlého IS 
  • Schopnost vytvořit analytický model rozsáhlého řešení na úrovni
    • Globální analýza – převod věcného zadání do podoby funkčního popisu pomocí UseCase nebo BPMN modelu, doprovozeného diagramem aktivit, stavovým či sekvenčním diagramem
    • Analýza dat, popis datových struktur v XML, ER model
    • Detailní analýza – třídní model
  • Schopnost tvořit a analyzovat UML diagramy
  • Znalost CASE nástroje, nejlépe Enterprice Architect, minimálně na střední úrovni
  • Znalost XML/XSD a schopnost je analyzovat
  • Zkušenosti s SQL (tvorba dotazů)
  • Pokročilá znalost MS Excel, Word, PowerPoint
  • Schopnost samostatně organizovat a vést jednání se zástupci zákazníka týkající se problematiky funkčních specifikací
  • Schopnost sestavit plán a držet se domluveného plánu a včas reportovat
  • Ochota cestovat a účastnit se prací na zahraničních projektech
  • Analytické a logické myšlení, zodpovědný přístup, týmový hráč
  • Dobré komunikační dovednosti a vyjednávací schopnosti (schopnost poslouchat, chápat, třídit a strukturovaně zaznamenávat) 
  • Bezúhonnost (doloženou výpisem z evidence Rejstříku trestů)

 

Výhodou je:

  • Zkušenost s vývojem v Agile/SCRUM
  • Znalost práce s nástroji TFS, JIRA
  • Zkušenosti s aplikací legislativy do analýzy a návrhu IS
  • Orientace v celní problematice

 

Nabízíme Vám: 

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Pružnou pracovní dobu, home office 
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce) 
  • Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity

 

 

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.


Vytvořeno:

dne 21.04.2021 v 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned

Odpovědět na inzerát