Náplň práce:


  • výkon kontrolních činností souvisejících se správou systémů technické ochrany pro klienta; 
  • zpracovávání pravidelných reportů;
  • komunikace, spolupráce, rozvoj a upevňování vztahů s vybranými zákazníky;
  • výkon činností při mimořádných událostech s následkem omezení/přerušení provozu zabezpečovacích systémů; 
  • koordinace činností související s instalací a obměnou zabezpečovacích systémů; 
  • výkon poradenské a kontrolní činnosti v oblasti systémů technické ochrany; 
  • řešení reklamací;
  • výkon práce v Praze a Středočeském kraji.


Požadujeme:


  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, nejlépe elektrotechnického nebo obdobného technického směru; 
  • praxe v oboru slaboproudých zabezpečovacích systémů velkou výhodou; 
  • uživatelská znalost MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, MS PowerPoint), lepší znalost MS Excel – kontingenční tabulky a grafy výhodou; 
  • řidičský průkaz skupiny “B”, aktivní řidič; 
  • výborné organizační schopnosti, prezentační a komunikační dovednosti; 
  • aktivita, iniciativa, flexibilita; 
  • ochota a smysl ke spolupráci;
  • pečlivost a svědomitost;
  • odolnost vůči stresu;
  • bydliště v Praze, případně okolí.


Nabízíme:


  • stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
  • odpovídající platové podmínky;
  • kariérní růst a další rozvoj ve společnosti;
  • notebook a mobilní telefon
  • firemní benefity.


Místo pracoviště:
Praha, Středočeský kraj


Nástup:
de domluvy



F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s.