Do našeho skladu v Praze-Uhříněvsi, který slouží k překládkám zboží v mezinárodní kontejnerové přepravě, hledáme novou posilu na pozici Skladový referent.
Jedná se o kancelářskou pozici - administrativní podporu skladu.
Co Vás na pozici čeká?
- plánování vykládek/nakládek zboží
- příprava podkladů pro příjem/výdej zásilek
- koordinace práce skladníků
- příprava cenových nabídek, evidence objednávek, fakturace
- komunikace se zákazníky a řidiči
- práce pondělí - pátek, střídání směn po týdnu (ranní směna 7:00 - 15:30, odpolední směna 9:30 - 18:00)
Požadavky na danou pozici:
- znalost práce na PC (pracujeme ve vlastním interním systému - MS office
- spolehlivost, pečlivost
- odolnost vůči stresu
- angličtina výhodou
- trestní bezúhonnost
Co nabízíme?
- práci v přátelském kolektivu
- stravenkový paušál v hodnotě 99,- Kč na den
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- 13. plat
- Multisport karta
- výborná káva na pracovišti zdarma
- bonusový systém