Do našeho skladu v Praze-Uhříněvsi, který slouží k překládkám zboží v mezinárodní kontejnerové přepravě, hledáme novou posilu na pozici Skladový referent.

Jedná se o kancelářskou pozici - administrativní podporu skladu.

Co Vás na pozici čeká?

  • plánování vykládek/nakládek zboží
  • příprava podkladů pro příjem/výdej zásilek
  • koordinace práce skladníků
  • příprava cenových nabídek, evidence objednávek, fakturace
  • komunikace se zákazníky a řidiči
  • práce pondělí - pátek, střídání směn po týdnu (ranní směna 7:00 - 15:30, odpolední směna 9:30 - 18:00)

Požadavky na danou pozici:

  • znalost práce na PC (pracujeme ve vlastním interním systému - MS office
  • spolehlivost, pečlivost
  • odolnost vůči stresu
  • angličtina výhodou
  • trestní bezúhonnost

Co nabízíme?

  • práci v přátelském kolektivu
  • stravenkový paušál v hodnotě 99,- Kč na den 
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • 13. plat
  • Multisport karta
  • výborná káva na pracovišti zdarma
  • bonusový systém

A1 Transport & Logistic s.r.o.