Konzultant zákaznické podpory pro systém Vario - Práce v Praze .cz

Konzultant zákaznické podpory pro systém Vario

Konzultant zákaznické podpory pro systém Vario

Náš tým vyvíjí a dodává podnikový systém Vario, který je zaměřený na firmy střední velikosti. Vario je ERP systém, který je určený ke zpracování veškerých firemních agend od řízení výroby přes nákup a prodej až po vedení účetnictví, mezd a personalistiky. Systém Vario byl úspěšně nasazen u 2000 společností z oblasti výroby, obchodu a služeb. Více info najdete na https://www.vario.cz/

 

Nyní hledáme posilu do našeho konzultantského týmu technické podpory, který se stará o systém Vario u našich klientů. Hledáme komunikativního a spolehlivého kolegu, který má rád pestrou práci a zajímá se o technická témata.

 

Co budete mít na starost?

  • Technickou podporu uživatelů systému Vario u našich klientů
  • Stálý kontakt s uživateli prostřednictvím helpdesku či telefonu, odpovědi na jejich dotazy a řešení jejich požadavků na Vario
  • Analýzu nových požadavků a potřeb klienta
  • Zaškolení nových i stávajících uživatelů

 

V jakém týmu budete pracovat?

Budete pracovat v týmu zkušených konzultantů, kteří Vás ve všem důležitém rádi zaškolí. Většinu času budete trávit při jednání se klienty. Nejlepší na práci konzultanta je, že budete pomáhat konkrétním lidem, budete se pohybovat v různorodých byznysech a poznáte know-how velkého ERP systému. 

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Skvělé komunikační schopnosti a analytické myšlení 
  • Schopnost se vcítit do potřeb klienta a mít snahu vymyslet pro něj co nejlepší řešení
  • Schopnost naslouchat, zpracovat informace a předat je dál 
  • Základní ekonomické znalosti (účetnictví)
  • Všeobecný přehled o IT
  • Znalost AJ na úrovni čtení technické dokumentace 
  • Mít zájem o soustavné vzdělávání a nové informace

 

Výhodou je pokud:

  • Máte základní přehled o účetních zákonech a legislativě a orientujete se v MS Access
  • Na základní úrovni zvládáte MS SQL server a terminálové služby a znáte jazyk SQL

 

Nabízíme Vám: 

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Možnost vzdělávání – kurzy a školení dle vlastní volby
  • Pružnou pracovní dobu, home office 
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, e-stravenky v hodnotě 100 Kč/den, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce) 

 

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.


Vytvořeno:

dne 25.05.2020 v 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Odpovědět na inzerát