Zákaznická podpora slevového portálu - Práce v Praze .cz

Zákaznická podpora slevového portálu

Zákaznická podpora slevového portálu

Úvod a popis pracovní náplně

  • Hledáš práci, která má šťávu ve firmě pro kterou je důležitá spokojenost zákazníků? Chceš přidat ruku k dílu a podílet se na rozvoji naší společnosti?


  • Hledáme mezi nás zkušeného parťáka/ parťačku, který se nebojí komunikovat a ví, jak udělat naše zákazníky šťastnými. Každý zákazník je jiný a má svá přání, proto se u nás nebudeš nikdy nudit. :)

  • Každodenní výzvou pro tebe bude komunikace s našimi zákazníky. Zodpovídat budeš za posouzení reklamací a jejich stížnosti budeš proměňovat v radost. Dále budeš řešit případné nesrovnalosti s odesláním voucherů našim zákazníkům a starat se tak o dobré jméno naší společnosti a o to, aby se k nám zákazníci neustále vraceli.

  • Potom na nic nečekej a pošli nám svůj životopis ještě dnes. :)
  • Tvojí náplní práce bude:

  • Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz.
  • Řešení přání nejen našich partnerů, ale i koncových zákazníků.
  • Prostřednictvím telefonu, emailu a chatu budeš komunikovat s našimi zákazníky a naplňovat jejich přání a potřeby…prostě chceme, aby u nás byli spokojení:).
  • Práce v interním systému.
  • Komunikace napříč celou společností.
  • Spolupráce s adminkami, obchodníky atd..

Požadujeme

  • SŠ vzdělání ukončené maturitou.
  • Zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou. :)
  • Dobrá znalost práce na PC.
  • Nadšení pro jednání s lidmi.
  • Příjemnou a prozákaznicky orientovanou osobu
  • Samostatnost a smysl pro odpovědnost.
  • Stresuodolnost a organizační schopnosti.

Nabízíme

  • Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu.
  • Moderní a vzdušné pracoviště na Praze 4 - Pankrác s vlastní terasou a relax zónou.
  • Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace, využití nových a kreativních nápadů.
  • Možností kariérního růstu - u nás to myslíme vážně. :)
  • Neustále tě budeme zdokonalovat a starat se o tvůj rozvoj, a to především prostřednictvím práce se supervizorkou týmu.
  • Benefity v podobě „Cafeteria“ systému - vstupenky do divadla, pobyty, wellness víkendy, gastro adpod....v hodnotě 10 000,-/rok.
  • Nástup? Ideálně ihned :)
  • Těšíme se na tvoji reakci:)

Vytvořeno:

dne 13.12.2017 v 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Marketing
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát