Referent oddělení pohledávek s češtinou - Práce v Praze .cz

Referent oddělení pohledávek s češtinou

Referent oddělení pohledávek s češtinou

Úvod a popis pracovní náplně

  • Vaší náplní práce bude:
  • Zpracování přijatých plateb, zadávání plateb do banky
  • Tvorba reportů pro terénní pracovníky, předávání a odebírání nových spisů
  • Tvorba podkladů pro fakturaci, vypořádání plateb klientům
  • Příprava a tvorba žalob, tvorba žádostí o vyznačení právní moci
  • Vyřizování požadavků pro advokátní kanceláře, soudy, exekutory
  • Komunikace s klienty
  • Písemné individuální řešení pohledávek

Požadujeme

  • Váš profil:
  • Máte alespoň 1-2 roky s vymáháním pohledávek
  • Máte výbornou znalost českého jazyka a uživatelskou znalost MS Office
  • Umíte rychle reagovat na změny a učinit rozhodnutí, umíte pracovat i samostatně a systematicky

Nabízíme

  • HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
  • 40 hod. týdně (pracovní doba: jeden týden v měsíci vás potřebujeme do 18:00, zbytek je plně flexibilní)
  • Práci v malém a přátelském kolektivu
  • Fixní plat a bonusy (20 tis. + 12 tis. Kč)
  • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na dovolenou 10 tisíc Kč ročně, příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč
  • Občerstvení na pracovišti, 20 dní dovolené a 4 sick days
  • Důkladné zaškolení od nadřízené, se kterou se na všem domluvíte
  • Pracoviště v centru Prahy - Olšanské náměstí
  • Těšíme se na váš životopis !
  •  
  •  

Vytvořeno:

dne 01.11.2017 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

25

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Ekonomika a podnikové finance

Odpovědět na inzerát