Výborná startovací pozice - recepční s AJ v prestižní společnosti 27000,-!

Výborná startovací pozice - recepční s AJ v prestižní společnosti 27000,-!



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

Úvod a popis pracovní náplně

  • Obecná role recepční
  • Místní zástupce týmu HR & GA - Vítání hostů - Odpovědnost za každodenní správu kanceláře - Třídění a distribuce sloupků, zajištění kuriérů - Přijímání, promítání a přesměrování všech příchozích telefonních hovorů při poskytování základních informací v případě potřeby - Objednání kancelářského vybavení a stacionárního vybavení - Ad hoc požadavky pocházející převážně od manažera GA Specialist / HR & GA - Podpora každodenní práce všech zaměstnanců

  • Kromě obecné role recepce
  • administrativní podporu oddělení lidských zdrojů a obecných záležitostí
  • Správa mzdových prostředků a kontakt s poskytovateli služeb (např. Hlášení o návštěvnosti, vedení osobních souborů, organizování lékařských kontrol)
  • odpovědný za správu dat, včetně finanční správy (Prorex)
  • odpovědnost za kancelářské prostředí (např. Kontakt se správcovskou společností, kontrola malých rekonstrukcí atd.),
  • Aktivní část "GPTW / Wellbeing" a motivační systém
  • Příprava pravidelných a ad hoc zpráv na HR & GA (např. Palivo a mobilní zařízení atd.)
  • Úplná administrativní podpora pro ředitele země (zajištění místních cest a místních schůzek, prohlášení o kreditní kartě, výkazu nákladů a úhrady cestovních výdajů, ad hoc žádostí apod.)
  • Aktivní podpora obchodních oddělení v týdenních a měsíčních zprávách, manipulaci s prodejci, výpočty

  • Ad hoc úkoly
  • Překlad (z rodného jazyka do angličtiny a naopak)
  • Nakládání s daty
  • Podpora IT při přípravě inventáře, vzdálených úkolů souvisejících s IT
  • Řízení kancelářských podmínek a oprav (stěny, koberce, stroje, čištění) a péče o veškerý nábytek v kanceláři
  • Nahrazení podpory prodeje

Požadujeme

  • vysokoškolské vzdělání
  • min. 3 roky zkušeností na obdobné pozici
  • pokročilá znalost AJ (mluvená i psaná)
  • pokročilá znalost MS Office
  • dobré interpersonální, komunikační a koordinační schopnosti
  • schopnost rychle se učit a ambice růst v rámci společnosti

Nabízíme

  • nástupní mzdu 27000,-/měs.
  • možnost navýšení mzdy
  • zázemí stabilní a prestižní společnosti
  • využití AJ na denní bázi
  • možnost dalšího osobního i profesního rozvoje, kariérní postup
  • výborná dopravní dostupnost (metro C Budějovická)
  • pracovní doba 8-17h

Vytvořeno:

dne 13.10.2017 v 0:00

Vzdělání:

Bakalářské

Možný nástup:

ihned

Platové podmínky:

27000

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa