PPROPERTY ANALYTIK

PPROPERTY ANALYTIK

Úvod a popis pracovní náplně

  • odpovědnost za finanční a administrativní procesy spojené s konkrétní nemovitostí
  • příprava ročních rozpočtů kontrola výnosů, zejména fakturace nájmu, provozních příspěvků a refakturací
  • vypracování ročního vyúčtování provozních nákladů
  • průběžná kontrola příjmů a výdajů konkrétní nemovitosti
  • příprava finančních částí reportů a kompletace měsíčních reportů
  • příprava analýz pro oddělení Správy nemovitostí
  • příprava finančních podkladů pro Leasingové oddělení, zpracování a archivace nových nájemních smluvkontrola a odpovědnost za dodržení podmínek sjednaných v nájemních smlouvách komunikace s vlastníky nemovitostí
  • úzká spolupráce s Účetním oddělením a oddělením Správy nemovitostí pro zajištění chodu nemovitosti

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání - ekonomický směr výhodou
  • pracovní zkušenosti minimálně 2 roky na obdobné pozici
  • výborná práce s Excelem (např. kontingenční tabulky, sčítání s více kritérií, vyhledávací funkce)
  • velice dobrá mluvená i psaná znalost AJ - aktivní využití při práci
  • znalost základních účetních principů a procesů
  • analytické myšlení, orientace v číslech
  •  

Nabízíme

  • práci ve stabilní společnosti, pro kterou je profesionalita a kvalita práce podstatou
  • malý a přátelský tým
  • platové ohodnocení dle schopností a zkušeností
  • zaměstnanecké výhody: roční bonusy, lekce anglického jazyka, stravenky, aj.klouzavá 8 hod. pracovní doba: začátek mezi 8:00-9:30 dle potřeb zaměstnance
  • pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • nástup možný ihned dle dohody

Vytvořeno:

dne 15.09.2017 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

40

Zařazeno v oborech:

  • Služby

Odpovědět na inzerát