ADMINISTRATIVNÍ PODPORA OBCHODU

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA OBCHODU

Úvod a popis pracovní náplně

  • Vašimi úkoly bude:
  • Zákaznická podpora – vyřizování telefonické a emailové komunikace s klienty (denní využití AJ) řešení reklamací a požadavků zákazníka• Správa CRM systému, databází, aktualizace dat• Analýzy, reporty na denní, měsíční a roční bázi• Reporting KPIs• Dohled nad splatností faktur, vymáhání pohledávek• Administrativní práce –tisk dokumentů, formulářů• Příprava zásilek pro klienty, balení, domlouvání dopravy - komunikace s dodavateli, messengery• Podpora obchodního oddělení – kontrola smluv

Požadujeme

  • Důležité jsou pro nás tyto skutečnosti:
  • SŠ/ VŠ vzdělání• Aspoň 1-2 roky praxe na podobné pozici v mezinárodní společnosti• Zkušenost ze zákaznického servisu• Pokročilá znalost AJ – denní komunikace, ČJ – rodilý mluvčí• Pokročilá znalost MS Office (word, excel , powerpoint)• Aktivní, spolehlivá a dynamická osobnost

Nabízíme

  • Velmi přátelský tým, prostředí ve kterém se budete cítit příjemně
  • Na odpočinek budete mít 5 týdnů dovolené
  • Sick days
  • Stravenky
  • Příspějeme Vám na dovolenou, sport, jazykové vzdělávání
  • Z času na čas děláme teambuildingy
  • Dostanete služební telefon, notebook
  • Atraktivní finanční ohodnocení

Vytvořeno:

dne 09.09.2017 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • IS/IT: Projekce a konzultace
  • IS/IT: Správa systémů a HW
  • IS/IT: Software - Vývoj a obsluha aplikací

Odpovědět na inzerát