Koordinátor pomoci klientům v nouzových situacích s AJ

Koordinátor pomoci klientům v nouzových situacích s AJ

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co všechno u nás budete dělat?
  • budete pomáhat klientům, kteří se ocitli v nesnázích ( asistenční služba pro motoristy, domácnosti...)• pro zajišťování asistencí budete využívat naši vlastní smluvní síť dodavatelů• kromě telefonování vyřídíte i nějaký ten email• s pomocí našeho intranetu si budete vždycky vědět rady

Požadujeme

  • Koho hledáme?
  • rádi komunikujete s lidmi• vyhovuje vám flexibilní pracovní doba• rádi hledáte řešení, nebojíte se naučit něco nového a pálí Vám to• složitější situace umíte vyřešit s rozmyslem – nezmatkujete• domluvíte se anglicky a jiný cizí jazyk je u nás výhodou (ne podmínkou)• máte komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni• umíte předávat druhým informace srozumitelně a efektivně• máte chuť neustále se učit a dobře se orientovat v interních postupech a metodikách

Nabízíme

  • Co Vám umíme nabídnout?
  • stabilitu úspěšné mezinárodní značky s 50letou tradicí, přátelský kolektiv
  • prestiž jednoho z největších poskytovatelů asistenčních služeb,
  • flexibilitu – plný či zkrácený úvazek (působíme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu)
  • určitě si oblíbíte naše benefity, ve kterých nechybí stravenky, příspěvek na penzijní/ životní pojištění, program MultiSport, kafetérie, jazykové kurzy, sick days, celá řada slev, společenských i sportovních akcích a navíc posilovna přímo v budově zdarma i o víkendu.
  • NÁSTUP IHNED nebo dohodou

Vytvořeno:

dne 02.09.2017 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Strojírenství
  • Výroba

Odpovědět na inzerát