Infolinka v bance - příchozí hovory

Infolinka v bance - příchozí hovory

Úvod a popis pracovní náplně

  • Pro pohodový a pracovitý tým klienta v centru Prahy hledáme pohodové kolegy, kteří zaštítí práci na zákaznické lince.
  • To znamená, že budete přijímat hovory od stávajících klientů, řešit jejích požadavky na změnu, zodpovídat dotazy a také zjistíte zda mají vše co potřebují a případně nabídnete pomoc nebo řešení.
  • Součástí vaší práce bude zodpovídání emailových dotazů. 
  • Máme pro Vás práci, kde si přizpůsobíte pracovní dobu, můžete si zvolit - dle vašich možností - zda chcete pracovat na hlavní, nebo zkrácený pracovní poměr (min. 30 hod/ týdně)

Požadujeme

  • Hledáme šikovné komunikativní kandidáty, kteří mají alespoň maturitní vysvědčení, k tomu tah na branku a umí dobře česky :) Rozšiřujeme tým na zákaznické lince - PŘÍCHOZÍ hovory, kde budete s úsměvem podávat informace, provádět změny v databázi a řešit požadavky stávajících klientů.

Nabízíme

  • Za dobře odvedenou práci Vás u nás čeká nejen FIXNÍ mzda, ale také odměny na základě vaší šikovnosti, propracovaná školení a možnost kariérního postupu zaručena!
  • Máme pro vás na pracovišti vodu+kávu+čaj zdarma, aby Vám při telefonování nevyschlo v krku.
  • Na na odpočinek a regeneraci od nás dostanete až 28 dní :-) Tím to ale ani zdaleka nekončí - dostanete příspěvek na dovolenou/ osobní rozvoj již po půl roce, který se bude jako odměna za vaši loajalitu postupně zvyšovat  - po 2. letech  až 16 tis Kč - a to už je něco! 
  • Čekají na Vás i flexipasy a po roce příspěvek na penzijko/životko.
  •  

Vytvořeno:

dne 09.08.2017 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Nákup
  • Obchod a Prodej
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát