Obchodní Asistent/ka zákaznického oddělení

Obchodní Asistent/ka zákaznického oddělení

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co Vás v takové roli čeká?
  • denní komunikace se zákazníky, vyřizování objednávek, fakturace, řešení zákaznických reklamací a péče o klíčové zákazníky- aktualizace výrobků na vzorkovně- podpora obchodních zástupců, pravidelná komunikace s oddělením logistiky a továrnami a zpracování nadstandardních objednávek- spolupráce s oddělením marketingu při příprav katalogů, letáků, webových stránek jak firemních, tak zákaznických - návrhy, podklady, překlady, korektury

Požadujeme

  • Jaké uvítáme kandidáty?
  • SŠ/ VŠ vzdělání- praxe na obdobné pozici alespoň 1 rok, praxe v nákupu velikou výhodou!- angličtina na velmi dobré úrovni - denní komunikace- znalost práce na PC- samostatnost, organizační schopnosti a proaktivní přístup- příjemné vystupování a velmi dobré komunikační dovednosti

Nabízíme

  • Co můžete očekávat Vy?
  • práce na HPP, zázemí prosperující mezinárodní firmy a velmi přátelské prostředí
  • atraktivní finanční ohodnocení
  • stravenky
  • zaškolení do SW systémů společnosti
  • místo výkonu práce v Praze
  • nástup možný ihned nebo dohodou

Vytvořeno:

dne 05.07.2017 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

25000

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Nákup
  • Obchod a Prodej

Odpovědět na inzerát