Administrativní podpora prodejny

Administrativní podpora prodejny



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

Úvod a popis pracovní náplně

  • PARTNER 4 JOB s.r.o.
  • hledá pro svého významného klienta - obchodní společnost s dlouholetou tradicí, jedničku ve svém technicky zaměřeném oboru, šikovnou, spolehlivou:

  • ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRODEJNY

  • Náplň práce:
  • Administrativní podpora prodejny
  • Objednávky
  • Fakturace
  • Operativní plnění a řešení denních úkolů

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • Pečlivost, spolehlivost
  • Zodpovědnost, samostatnost
  • Příjemné vystupování

Nabízíme

  • 20.000Kč hrubá měsíční nástupní mzda, navýšené po zkušební době na 22.000Kč
  • Pracovní dobu pondělí až pátek od cca 7,00 – 17,00
  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Stravenky, zvýhodněný nákup produktů společnosti
  • Nástup možný ihned / dohodou
  • Místo výkonu práce: Praha 9
  • Nebudu-li Vás kontaktovat do 14-ti dní od obdržení Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost uchazečům, kteří lépe splňovali požadavky klienta. Děkuji za pochopení.
  • Poskytnutím svých osobních údajů v zaslaném životopise a případných dalších osobních materiálů do společnosti PARTNER 4 JOB s.r.o., dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

Vytvořeno:

dne 07.11.2016 v 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned / dohodou

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Obchod a Prodej