Client Report Specification - Konfigurátor/ka systému

Client Report Specification - Konfigurátor/ka systému

Úvod a popis pracovní náplně

  • Konfigurace interního systému dle požadavků a zadání klientů s ohledem na techn. možnosti a parametry systému
  • Analýza a volba vhodného řešení
  • Kontrola dat a nastavení reportů
  • Příprava a správa dokumentace, příprava Demo pro jednotlivé klienty
  • Interní reporting a komunikace s centrálou

Požadujeme

  • Pokročilé znalosti MS Office – zejména MS Excel (kontingenční tabulky), znalost MS Powerpoint, Access
  • Základní znalost SQL vítána
  • Komunikativní znalost AJ (min. B2)
  • Analytické a logické myšlení
  • Schopnost týmové spolupráce i samostatné práce
  • Pečlivost a zodpovědnost

Nabízíme

  • Zázemí mezinárodní společnosti
  • HPP, po jednom roku smlouva dobu neuričtou, příp. dohoda
  • Služební mobil
  • Flexibilní pracovní doba (pevná část prac. dne mezi 9-15 hod)
  • Zaškolení a rozvoj kariéry s možností dalšího vzdělávání
  • Benefity - 5 týdnů dovolené, roční bonus, 3 sick days, stravenky v hodnotě 100 Kč, , penzijní připojištění, jazykové kurzy
  • Zaujala vás pozice? Zašlete mi váš životopis v českém jazyce. maria.matiskova@manpower.cz
  • Teším se na spolupráci!

Vytvořeno:

dne 24.09.2016 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • IS/IT: Správa systémů a HW

Odpovědět na inzerát