SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S MAĎARŠTINOU

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S MAĎARŠTINOU

Úvod a popis pracovní náplně

  • Being a supportive part of a team to a customer• Answering frequently asked questions of customers• Dealing with pasive line and answering incoming call from a customer• Ad-hoc administration

Požadujeme

  • Good communication skills• Czech / Slovak / English / Hungarian languages are advantage - we have lots of positions with different language mutations

Nabízíme

  • Work for one of the most renowned companies in the world;
  • Initial and ongoing professional trainings with the focus on products and communication;
  • Competitive salary, bonuses and benefits, refreshment in the office;
  • The opportunity for professional and personal growth;
  • Friendly team;

Vytvořeno:

dne 20.08.2016 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát