Accounting/Controlling specialista s němčinou

Accounting/Controlling specialista s němčinou

Úvod a popis pracovní náplně

  • Tvou nápňí práce bude testování, analýza, údržba a aktualizace dat, prezentaci výsledků našim klientům, manažerský reporting, tvorbu budgetu, fcstu, finančních analýz a interpretací výsledků vedoucích ke zlepšení procesů a tvorbě budoucích rozhodnutí. 
  •  
  •  

Požadujeme

  • Mezi předpoklady pro získání pozice patří aktivní znalost německého a anglického jazyka na úrovni minimálně B2, alespoň 1 rok zkušenost na obdobné pozici, pracovní zkušenost ze Shared Services Centra výhodou, pokročilá znalost MS Office (Excel pivot tables, funkce), analytické myšlení, odolnost vůči stresu, multi-tasking, samostatnost a určitě také základní znalost účetnictví. 
  •  

Nabízíme

  • Mezi naše významné benefitem patří roční několikatisícový příspěvek na vzdělávání, který lze uplatnit například na zvýšení svých jazykových znalostí či na hard skills. Nabízíme také flexibilní pracovní dobu, nápoje na pracovišti zdarma, stravenky, 25 dní dovolené, systém kafetérie, rotační program a další.
  •  
  • Pokud Vás inzerát zaujal a chcete se dozvědět více, zašlete nám životopis v anglickém i českém jazyce a my Vás co nejdříve oslovíme.
  •  
  • Těšíme se na Vás!

Vytvořeno:

dne 20.02.2016 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Ekonomika a podnikové finance
  • Služby

Odpovědět na inzerát