Nehledáme obchoďáka, ale Talent Solutions Managera! - Práce v Praze .cz

Nehledáme obchoďáka, ale Talent Solutions Managera!

Nehledáme obchoďáka, ale Talent Solutions Managera!

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co Vás na této pozici čeká?
  • spoluúčast při řešení komplexních projektů a jejich aktivní prodej,
  • akvizice nových klientů na základě předem definovaných obchodních cílů,
  • business development,
  • spolupráci na projektech našich nejvýznamnějších klientů,
  • spolupráci s kolegy na pobočkách,
  • definování budoucí obchodní strategie a rozvíjení obchodních příležitostí,
  • účast a zastupování společnosti ve výběrových řízeních,
  • tvorba prezentací a cenových nabídek,
  • pravidelný reporting, plánování rozpočtu, aj.

Požadujeme

  • Jaké požadavky máme na nového kolegu?
  • Hledáme především někoho, kdo umí klienta vyslechnout, pochopit jeho potřeby a navrhnout mu řešení na míru. Práce obchodníka v brandu Talent Solutions vyžaduje především velkou míru empatie, citu a profesionality.
  • Dále byste měl/a mít:
  • reprezentativní a milé vystupování,
  • předchozí zkušenosti z obdobné obchodní pozice (alespoň 2 roky podmínkou) a obchod mít prostě v krvi,
  • velmi uvítáme zkušenost z HR prostředí, nebo alespoň z prodeje podobných služeb,
  • znalost anglického jazyka (na komunikativní úrovni),
  • více než vaše ego nás bude zajímat co dokážete a co jste schopen/schopna se naučit.

Nabízíme

  • Co vám za vaši práci můžeme nabídnout?
  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti, která je jedničkou na českém i světovém trhu,
  • příjemné prostředí pražské pobočky (moderní kanceláře v centru Prahy, ve Florentinu),
  • zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + atraktivní bonusový systém),
  • flexibilní pracovní dobu včetně možnosti využívat home office,
  • práci na plný či zkrácený úvazek (min. úvazek 0,8) ,- služební automobil i k soukromým účelům,
  • přátelskou firemní kulturu – můžete se podívat na Atmoskop a přečíst si hodnocení společnosti našimi zaměstnanci (to vám jistě také mnohé napoví),
  • služební notebook a telefon i pro soukromé účely,
  • firemní benefity: stravenky, týden dovolené navíc, 3 sick days, den narozeninového volna, CRS den, home office až 2x týdně, karta Multisport s příspěvkem zaměstnavatele, systém Cafeterie, odborná školení a jazykové kurzy v pracovní době, firemní akce a další,
  • nástup možný dohodou.

Vytvořeno:

day 15.01.2022 at 5:10

Místo práce:

Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Odpovědět na inzerát

Sending a reply.