Vedoucí týmu pro zpracování personálně-mzdové agendy (Praha nebo Brno) - Práce v Praze .cz

Vedoucí týmu pro zpracování personálně-mzdové agendy (Praha nebo Brno)

Vedoucí týmu pro zpracování personálně-mzdové agendy (Praha nebo Brno)



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

Do HR týmu hledáme schopného člověka, který povede náš tříčlenný tým personálně-mzdového oddělení a dokáže samostatně vést mzdovou a personální agendu v systému Vema a řešit návaznosti na účetnictví, daně a jiné legislativní požadavky.

 

Co budete mít na starost?

  • Vedení personálně-mzdového oddělení
  • Odpovědnost za vedení personální a mzdové administrativy, za splňování všech zákonných požadavků spojených s personálně-mzdovou agendou
  • Zodpovědnost za aktualizaci pracovněprávní dokumentace v souladu s legislativou
  • Práci s interním mzdovým a personálním systémem Vema a dalšími interními systémy, spolupráci na vývoji systému Vema
  • Zastupování společnosti při jednání s kontrolními orgány
  • Tvorbu a aktualizaci procesů a pravidelných reportů
  • Spolupráci na zpracování měsíčních a ročních závěrek

 

V jakém týmu budete pracovat?

Náš personálně-mzdový tým má 3 členky, dvě v Brně a jednu v Praze. Budete nejčastěji komunikovat a spolupracovat s kolegyněmi z obou lokalit, s týmem HR Business Partnerů a s týmem financí.

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • 8 let praxe v oblasti personálně-mzdové agendy
  • 5 let zkušeností v roli hlavní mzdové účetní
  • Zkušenost s vedením týmu
  • Znalost zákoníku práce, mzdových a souvisejících účetních předpisů
  • Pokročilou práci s produkty MS Office, zejména Excelem
  • Praktickou zkušenost s HR systémy (ideálně se systémem Vema)
  • Orientaci na detail, pečlivost a důslednost
  • Spolehlivost, integritu

 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Pátý týden dovolené, protože víme, že život není jen o práci
  • Sick days – zdraví máme každý jen jedno a stojí za to se o něj starat
  • Pružnou pracovní dobu, abyste stihli ranní pochůzky nebo vyzvednout dítě ze školky
  • Příspěvek na multisport kartu, abyste si mohli jít zacvičit nebo si užít relax ve wellness
  • Stravenkový paušál do mzdy
  • Systém benefitů ve stylu kafetérie – je jen na vás, jestli si zvolíte stravenky, kulturu, sport nebo cestování
  • Neformální prostředí
  • Zázemí prestižní IT firmy, která patří mezi TOP 100 IT společností
  • Možnost vzdělávání a profesního růstu – šikovní lidé si zaslouží jít dál

 

A když jsme u toho – kdo je to vlastně „my“? 

Holding Solitea patří mezi evropské dodavatele ICT řešení. V ČR zaměstnává 700 zaměstnanců.  Vytváří vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy, pracuje na zakázkovém vývoji pro státní a veřejnou správu, školství a zdravotnictví i komerční segment. Věnuje se i datové analytice a BI. Mezi našimi zákazníky najdeš jak drobné živnostníky, tak i velké korporace či státní instituce v ČR i zahraničí. 

 

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín nebo Okružní 732/5, 638 00 Brno. 


Vytvořeno:

day 10.09.2021 at 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek