Zákaznická podpora projektu HyperOdvoz.cz

Zákaznická podpora projektu HyperOdvoz.cz

Úvod a popis pracovní náplně

  • Hledáš novou pracovní výzvu? Dokážeš s milým hlasem zákazníkovi sdělit, že jeho problém společně vyřešíte? Umíš lidem naslouchat a nebojíš se telefonovat? Zaznělo ve tvých odpovědích „ANO“. Pak právě tebe hledáme do našeho nového týmu zákaznické podpory. :) Pro náš revoluční projekt, hledáme kolegy do týmu zákaznické podpory, která je pouze pro projekt HyperOdvoz.cz. Už jsi o něm slyšel? Pokud ne, tak čti dál a zjisti na čem bys u nás pracoval/a?

  • Budeš komunikovat s našimi zákazníky pomocí telefonu, emailu a chatu. -
  • Přebereš od zákazníka objednávku a zadáš ji do interního systému, dále budeš se zákazníky komunikovat v případě nesrovnalostí, úpravy objednávky, zkratka budeš mu nápomocen v celém procesu objednávky.
  • Prodávanou věc, po nafocení ve skladu, v našem interním systému popíšeš a zainzeruješ na naše stránky HyperInzerce.cz
  • Neboj, je toho ještě víc… Na tvá ramena ti naložíme rozhodovací pravomoc – posouzení poměru cena vs. kvalita a adekvátnost prodávané věci od zákazníka. Na denní bázi budeš v kontaktu s řidiči a dispečerem, případně pokud si to situace vyžádá, tak také s vedoucím skladu.
  • Tvou starostí bude také monitoring konkurence, administrativa spojená s objednávkami a vedením si evidence.

Požadujeme

  • Vzdělání zakončené maturitou je dostačující.
  • Nutností je dobrý vztah k PC a schopnost samostatné práce na něm.
  • Komunikativní a otevřenou osobnost, která se dokáže vcítit do potřeb zákazníka.
  • Na prvním místě by pro tebe měla být 100% spokojenost zákazníka.
  • Máme rádi učenlivé kolegy, kteří jsou samostatní a nepotřebují vodit za ručičku.
  • Jsi typ člověka, který pracuje pod stresem výkonněji a stres tě pohání dopředu.
  • Zkušenosti z obdobně prozákaznicky orientované pozice.

Nabízíme

  • Moderní a vzdušné pracovní prostředí s hromadou zkušených, přátelských a bezva kolegů.
  • Možností seberealizace, prostor pro nápady na zlepšení procesů a jejich realizaci je u nového projektu vždy obrovský. :)
  • Osobním rozvojem – práce s interním koučem na argumentačních dovednostech a přístupu k zákazníkovi.
  • Dostaneš pravidelnou zpětnou vazbu s radami a také pochvalou od kouče :)
  • V rámci benefitního balíčku Cafeteria ti nabídneme vstupenky do divadla, kina, aquaparku, vouchery na kosmetiku, wellness, ubytování a plno dalších.
  • Užiješ si u nás také plno srandy na společných firemních akcích a teambuildingu.
  • V průběhu celého roku můžeš využívat naši krásnou terasu s výhledem, relax prostor se sedacími vaky a televizí, samozřejmostí je pak dodržování pitného režimu – k dispozici voda, káva, čaj.
  • A nástup? Není na co čekat. :)

Vytvořeno:

dne 19.06.2017 v 9:42

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

Dle dohody.

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát